Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne årgång 2008

Raste

Medlem
Slut igen. Jobbar inte folk utan bara bevakar SB? :D
Haha, exakt! ;) Tacka vet jag "bevaka produkt"
upload_2019-5-14_15-16-43.png
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Välfyllt med Dompa 2008 på Schipol idag för den som har vägarna förbi. 1550€ får man hosta upp. Även gott och VC 2008 för 66 pengar om någon är lagd åt det hållet...
 

FredrikC

Medlem
Välfyllt med Dompa 2008 på Schipol idag för den som har vägarna förbi. 1550€ får man hosta upp. Även gott och VC 2008 för 66 pengar om någon är lagd åt det hållet...
Varför betala så dyrt för dompa? Den lär ju inte vara slut för I år väll?
 

Sigdarve

Medlem
Snubben sumpade min beställning. Han ringde inte butiken utan skickade ett mejl, som de läste när alla flaskor var köpta.
Enligt kundtjänst är inte beställning mellan butiker tillåten för SWC och några andra attraktiva skumpor. Nya regler enligt snubben jag pratade med.
 

Dovberg

Medlem
Enligt kundtjänst är inte beställning mellan butiker tillåten för SWC och några andra attraktiva skumpor. Nya regler enligt snubben jag pratade med.

Sjukaste jag har hört. Strider detta mot systembolagets riktlinjer? För mig ska det vara självklart att alla kan beställa varor från andra butiker oavsett efterfrågan eller tillgång om än det bara gäller en flaska.
 

Sigdarve

Medlem
Sjukaste jag har hört. Strider detta mot systembolagets riktlinjer? För mig ska det vara självklart att alla kan beställa varor från andra butiker oavsett efterfrågan eller tillgång om än det bara gäller en flaska.
Snubben lät väldigt säker och trovärdig. Det är webblagret som gäller om du inte kan handla i butik.
 

Jonas Sand

Medlem
Enligt kundtjänst är inte beställning mellan butiker tillåten för SWC och några andra attraktiva skumpor. Nya regler enligt snubben jag pratade med.
Bara Champagne? Eller gäller det när det blir huggsexa om annat också? Jag tänker på hysterin som kom när Willi Shaefer kabinett skickades kors och tvärs tidigt i våras.
Förresten, moderatorerna kanske borde bryta ut detta ur tråden?
 

Sigdarve

Medlem
Bara Champagne? Eller gäller det när det blir huggsexa om annat också? Jag tänker på hysterin som kom när Willi Shaefer kabinett skickades kors och tvärs tidigt i våras.
Förresten, moderatorerna kanske borde bryta ut detta ur tråden?
Han nämnde bara några skumpor.
 

IsKr

Medlem
Någon mer som fick Bollinger 2007 istället för 2008 vid senaste påfyllning av webblagret?
Pratade med kundtjänst och dom kunde inte svara på vad som gick fel. Han beklagade och det gjorde jag med.
Det är väl en del av den nya plattformen. Ser till att nöjda kunder köper mindre.
 
Toppen