Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

De senaste vininköpen, diskussioner och tips

De gick ut i deras nyhetsbrev den 10/6 om att det skulle släppas, så hemligt och hemligt vet jag inte. Det är de som får och faktiskt läser nyhetsbreven som får ta del av släppen - vilket jag ändå kan tycka är fair.
Det har du rätt i. Och efterfrågan är mycket större än tillgången så det är naturligt att man inte får allt man vill ha.

Det är väl mer att processen att Systembolaget tar emot fler beställningar än det finns flaskor, så det blir återbetalningar och grusade förhoppningar. Men än så länge har jag inte fått mejl om återbetalning så det finns hopp :)

Toppen