Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Quadrofoglio har 10-50% på i princip hela sortimentet t.o.m. fredag - skottårskampanj. Bra deal på t.ex. Produttori del Barbaresco Barbaresco 2019 (som släpps på Bolaget på fredag för typ 130:- mer).

 
Last edited:

mackan92

Medlem
Quadrofoglio har 10-50% på i princip hela sortimentet t.o.m. fredag - skottårskampanj. Bra deal på t.ex. Produttori del Barbaresco Barbaresco 2019 (som släpps på Bolaget på fredag för typ 170:- mer).

Finns även Pira Marenca & Margheria 2019 för de som kändes FOMO i torsdags kring webbsläppet.

Ps, om någon i Stockholm ska beställa och vill dela på frakt så hör gärna av dig.
 

ZQT

Medlem
Quadrofoglio har 10-50% på i princip hela sortimentet t.o.m. fredag - skottårskampanj. Bra deal på t.ex. Produttori del Barbaresco Barbaresco 2019 (som släpps på Bolaget på fredag för typ 130:- mer).

Tack för tips, dom hade ju lite annat gott där som strök med :)
 

Babinski

Medlem
Quadrofoglio var ju en trevlig sida att känna till!

La 4 produttori, 2 vigna ronda samt 3 margheria i inkorgen. Sen började sajten hojta om att det bara fanns 2 margheria kvar och ytterligare nån minut senare fanns det bara 1 kvar att köpa så då blev det ju bråttom att packa ihop och checka ut för att rädda den enda jag hade kvar. Hade gärna tittat vidare i sortimentet men var nog lika bra att jag kom till avslut för privatekonomins skull. :cool:
 
Quadrofoglio var ju en trevlig sida att känna till!

La 4 produttori, 2 vigna ronda samt 3 margheria i inkorgen. Sen började sajten hojta om att det bara fanns 2 margheria kvar och ytterligare nån minut senare fanns det bara 1 kvar att köpa så då blev det ju bråttom att packa ihop och checka ut för att rädda den enda jag hade kvar. Hade gärna tittat vidare i sortimentet men var nog lika bra att jag kom till avslut för privatekonomins skull. :cool:
Haha, hände samma för mig igår. La två Aldo Conterno Barolo Bussia 2019 för typ €64/st i korgen, men när jag skulle checka ut fanns bara en kvar. Attans. 😅
 

MartinBz

Medlem
Quadrofoglio var ju en trevlig sida att känna till!

La 4 produttori, 2 vigna ronda samt 3 margheria i inkorgen. Sen började sajten hojta om att det bara fanns 2 margheria kvar och ytterligare nån minut senare fanns det bara 1 kvar att köpa så då blev det ju bråttom att packa ihop och checka ut för att rädda den enda jag hade kvar. Hade gärna tittat vidare i sortimentet men var nog lika bra att jag kom till avslut för privatekonomins skull. :cool:
Apropå Quadrofoglio så har jag lite svårt att få något hum om hur mycket de tar i transportkostnader. Har du/ni någon koll på det? (och var ser man det?)
 

Johan L

Medlem
Bra att veta att man oftast har lite rabatt i inloggat läge på Quadrofoglio, även på redan nedsatta varor. T ex 15 procent på PdB 2019 istället för 10 procent som det ser ut som när man inte är inloggad.

För er som beställer där nu kan jag tipsa om Langhe Nebbiolo från PdB som åtminstone i en tidigare årgång varit väääldigt bra för priset.
 

Bastardo

Medlem
Jag vet inte om det kan beskrivas som en deal, men om man bor runt Nacka kan man plocka ut några flaskor Klein Constantia 2019 för 749 kr.


Resten av Sverige får betala 899 kr.


Det verkar som om det skett leverantörsbyte.
Hur smakar vinet? Det behöver inte vara samma årgång som här? :) Känns inte spontant som något fynd, i alla fall, men det är ganska starkt för att ha så mycket socker. Ligger vinet närmare Alsace hållet än åt tyska hållet, eller helt egen typ?
 
Toppen