Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Hardolph

Medlem
Oj, det var ju för bra för att kunna motstå! Jag tyckte Bollinger La Grandee Annee 2015 var väldigt trevlig och tillgänglig när jag testade ett glas i våras. Hade räknat bort la grande annee nu när priset dragit iväg på bolaget, men kul att få tag på till vettigt pris igen.
Jag har aldrig handlat ifrån Dansken tidigare men är det bara Bring de använder sig av i Sverige?
Mvh / Jobbar normalt mellan 09-16 vardagar.

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Också bra pris på James Sucklings #1 wine of the year från hans nya 2025 lista här:
Testade den som primör hos winefinder för två år sedan. Jag tyckte att det var det bästa vinet < 1000 kr.

DR Glas

Medlem
Bra priser på spiegelau definition burgundy/bordeaux. Vid köp av 2 glas blir det 175,50kr/st, vid köp av
4 glas 144,75kr/st, men vid köp av 6 glas blir det ca 255kr/st. :D Gratis frakt vid köp över 500kr.
https://www.kitchenone.dk/search/?q=spiegelau+definition

Jag hittade glasen via den här sidan som jag aldrig sett förut:

DR Glas

Medlem
Bra priser på spiegelau definition burgundy/bordeaux. Vid köp av 2 glas blir det 175,50kr/st, vid köp av
4 glas 144,75kr/st, men vid köp av 6 glas blir det ca 255kr/st. :DGratis frakt vid köp över 500kr.
https://www.kitchenone.dk/search/?q=spiegelau+definition

Jag hittade glasen via den här sidan som jag aldrig sett förut:
Nu vet jag inte om jag läste fel eller om priserna har ändrats på 4-packen. Ja, ni kan ju kolla priserna själva.

DR Glas

Medlem
Är priset i SEK eller DKK?

Det kan jag inte svara på med säkerhet. Jag släppte allt när jag insåg att de inte levererade till Sverige.
Igår antog jag (felaktigt?) att sajten angav priser i SEK till besökare med svenskt IP-nummer.
Det kändes då rimligt eftersom sajten shopping.precisdigita uppgav betydligt lägre
belopp i DKK. Nu ser det dock ut som den sajtens uppgifter inte har så mycket med verkligheten
att göra.

Toppen