Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
Kände att jag behövde stilla min fundering angående Klein. Se svar nedan.

"Hej Tomas,


Tack för ditt mail och ditt intresse för vårt vin Marlbrook från Klein Constantia.
Tyvärr så är det här vinet slut. Vi reade ut ett kvarvarande mindre parti vi hade på lager.


När det är bra erbjudande så tar dessvärre vinerna fort slut också. Och jag måste meddela dig att vi inte kommer att ta hem vinet mer.
Ledsen jag inte kunde ge dig bättre nyheter.


Med vänlig hälsning / Best regards,


Åsa Surry
Logistics
AMKA AB"
 
Trådskapare
Jos

Jos

Medlem
har de fortfarande så hög frakt på millesimes? Slutat beställa där sen de höjde frakten med över det dubbla
 

chambertin

Medlem
Kände att jag behövde stilla min fundering angående Klein. Se svar nedan.

"Hej Tomas,


Tack för ditt mail och ditt intresse för vårt vin Marlbrook från Klein Constantia.
Tyvärr så är det här vinet slut. Vi reade ut ett kvarvarande mindre parti vi hade på lager.


När det är bra erbjudande så tar dessvärre vinerna fort slut också. Och jag måste meddela dig att vi inte kommer att ta hem vinet mer.
Ledsen jag inte kunde ge dig bättre nyheter.


Med vänlig hälsning / Best regards,


Åsa Surry
Logistics
AMKA AB"
Även om dom velat ta hem det så tror jag att Klein Constantia inte gör ngn Marlbrook längre.
Fanns inte med på deras hemsida bland vinerna (om man söker på Marlbrook så kommer det upp dock) och inte heller på provningen eller i prislistan dom hade då jag var där i September. Verkar som att 2010 var den sista årgången dom gjorde av Marlbrook Red.
 

chambertin

Medlem
Fick meddelande från Systembolaget idag att jag varken fick någon Klein Constantia eller Brunellon.
Fick ingen Klein jag heller (efter inloggning på mitt konto) och ingen info om att jag inte fick det heller (bara tyst) men enligt allvetaren från alperna är det en väldigt bra hemsida och plattform dom har så får väl sluta "gnälla" och försöka igen och hoppas på bättre tur nästa gång.
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Lite sent kanske, men http://www.millesimes.com har kampanj igen.

9/1 - 30% på Bordeauxviner
För att inte ge ett överdrivet intryck kan det vara värt att citera Bordeaux-erbjudandet som säger "upp till -30% på över 170 viner och 700 flaskor varav 62 flaskor 1er Grand Cru Classé - Observera mycket begränsade mängder". Med i genomsnitt drygt fyra flaskor per post är det alltså ett "bin end"-erbjudande.
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
För att inte ge ett överdrivet intryck kan det vara värt att citera Bordeaux-erbjudandet som säger "upp till -30% på över 170 viner och 700 flaskor varav 62 flaskor 1er Grand Cru Classé - Observera mycket begränsade mängder". Med i genomsnitt drygt fyra flaskor per post är det alltså ett "bin end"-erbjudande.

Tack! Min franska är obefintlig, så jag gjorde en egen tolkning av bilden i mailet. :D
 
Toppen