Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

thunberg

Flaskfantast
Administratör
Solobarolo.it kör vidare med rabatterade priser hela december. Om jag fattar det rätt så är det antalet dagar kvar till julafton som är rabatten om man anger koden Christmas. SIdag är det 24% så imorgon bör det vara 23% osv.
 

grappa

Medlem
Solobarolo.it kör vidare med rabatterade priser hela december. Om jag fattar det rätt så är det antalet dagar kvar till julafton som är rabatten om man anger koden Christmas. SIdag är det 24% så imorgon bör det vara 23% osv.
Kollade och som det verkar gäller det inte alla produkter utan bara en specifik per dag, eller har jag fattat fel?
 

Magnus L

urydhtfilgukj
Solobarolo.it kör vidare med rabatterade priser hela december. Om jag fattar det rätt så är det antalet dagar kvar till julafton som är rabatten om man anger koden Christmas. SIdag är det 24% så imorgon bör det vara 23% osv.
Lite osnyggt att köra det som direktreklam via PM.
 

thunberg

Flaskfantast
Administratör
Aha, trodde det var jag som råkat knasa till det. Jag har inte fått något, såg det på deras site.
 

Silex

Medlem
Jo jag fick. Stör mig inte, men jag misstänker utan att efterforska att det är mot forumreglerna.
Jag fick också ett PM. Fick för mig att det vara alla som skrivit i tråden Piemonte 2010 på sistone (kanske ca 20-25 personer) som fick ett PM.
 

Magnus L

urydhtfilgukj
Jo jag fick. Stör mig inte, men jag misstänker utan att efterforska att det är mot forumreglerna.
Inte direkt jobbigt, men fick känslan av spam då det inte var riktat till mig personligen och det inte är någon jag känner eller har handlat av. Bättre då med ett inlägg på leverantörs-delen av forumet. Skulle ju säkerligen nå fler också.
 

Emanuel

Instagram; Swedish Champagne Dude
Inte direkt jobbigt, men fick känslan av spam då det inte var riktat till mig personligen och det inte är någon jag känner eller har handlat av. Bättre då med ett inlägg på leverantörs-delen av forumet. Skulle ju säkerligen nå fler också.
Ja, kanske läge att skriva ett mail och förklara att de gärna får lägga upp det på leverantörsdelen istället. Vet inte om @Mattias S kan ge dem leverantörsstatus om de inte redan har det?
 

Mattias Schyberg

Administratör
Inte direkt jobbigt, men fick känslan av spam då det inte var riktat till mig personligen och det inte är någon jag känner eller har handlat av. Bättre då med ett inlägg på leverantörs-delen av forumet. Skulle ju säkerligen nå fler också.
Ja, kanske läge att skriva ett mail och förklara att de gärna får lägga upp det på leverantörsdelen istället. Vet inte om @Mattias S kan ge dem leverantörsstatus om de inte redan har det?
Har ju själv inte fått något PM så är tacksam för informationen och även om det är harmlöst så känns det inte rätt. Tycker absolut att ett leverantörskonto hade passat utmärkt här. Kan tyvärr inte ändra det själv dock utan jag får bolla över frågan till @Jimmy Forsman som har administratörskonto eller förlåt, adminstratörskonto menar jag. ;)
 

grappa

Medlem
Theis Viner har sänkta priser på Billecarts-Salmon men är det billigt?
Exempel:
Cuvée Nicolas François Billecarts 1999 för 600 DKr eller 2002 för 1200 DKr.
Blanc de Blancs Grand Cru NV för 490 DKr.
Vintage 2006 Grand Cru (Extra Brut) 500 DKr.
 

Per Stade

Lege artis
Än är det inte för sent att få hem lite glühwein till jul och nyår, bara 14,95€.
image.jpg
 

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör
Theis Viner har sänkta priser på Billecarts-Salmon men är det billigt?
Exempel:
Cuvée Nicolas François Billecarts 1999 för 600 DKr eller 2002 för 1200 DKr.
Blanc de Blancs Grand Cru NV för 490 DKr.
Vintage 2006 Grand Cru (Extra Brut) 500 DKr.

Får lägga på 25 % så svar nej även om huset Bille har lyckats höja sina priser rejält senaste åren. Med tanke på kvalitén så är det väl inget och säga om även om det var gött att kunna köpa Rosé och BdB för 400 på SB för att inte tala om NF 96 ½ flaska för 300!
 

Larseman

Medlem
2007 Dalla Cia Giorgio (Stellenbosch) för halva priset på bolaget. Janake har tydligen sänkt priset från 299 till 149kr. man har ju gjort bort sig tidigare när det gäller rea i beställningssortimentet, men det här vinet har 90,5p på CT så jag vågade beställa några flaskor.
 

Tomas Lindblom

fd Deppodi
Moderator
2007 Dalla Cia Giorgio (Stellenbosch) för halva priset på bolaget. Janake har tydligen sänkt priset från 299 till 149kr. man har ju gjort bort sig tidigare när det gäller rea i beställningssortimentet, men det här vinet har 90,5p på CT så jag vågade beställa några flaskor.

Tack för tipset, det blev en beställning på chans! Alltid svårt att bestämma antal när det gäller "deals". Hur många gånger har jag inte läst kommentaren "jag önskar att jag hade köpt fler när den var så billig" här på forumet?!
 
Toppen