Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Martin F

Medlem
Jag fick en rabattkod skickad till mig från alfavin efter att ha petat ihop en varukorg någon dag tidigare och inte gjort en beställning. Går det att lita på att det går att få fram en ny (endast 3 dagars giltighetstid) tills när jag egentligen tänkt beställa (löning...) eller är det typ en per konto vid första beställning eller så? Någon som har erfarenhet?
 

Boletus

Medlem

Jonas Sand

Medlem
Någon som har input på detta vin?
Brunello fr 2016 för synnerligen fin peng men producenten säger mig inget. CT ger inte mycket info.
 

Attachments

  • B71B3A98-484E-499E-9221-F8F241BA3368.png
    B71B3A98-484E-499E-9221-F8F241BA3368.png
    238 KB · Visningar: 225
Toppen