Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

Trådskapare
Jos

Jos

Medlem
Philipson kör en bra deal på 2013 Barolo Trediberri, lägg in koden TREDIBERRI så får man 50% vid utcheck, priset blir 225kr/fl.
Tack för det, blev ett tolvpack. Bra pris för en schysst Barolo med begynnande mognad, -trevligt att ha som hus/bjudvin
 

OdeVin

Njutare
Tack för tipset om Trediberri, har för lite Barolo så blir ett bra tillskott och med det priset kan det ju drickas även utan andakt.
 
Trådskapare
Jos

Jos

Medlem

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
Plus de Bulles - har de tagit bort sin rabattkods-ruta?
i varukorgen brukar det vara en rad nedanför där man kan fylla i en rabattkod nu verkar det helt vara borta - någon som vet om jag missat det på någon annan sida ?
 

Bastardo

Medlem
För de som gillar tyska kvalitetsviner, finns två smagekasse på atomwine.dk/ för ett attraktivt pris. Ni som är stadd vid kassan kan lätt köpa ett par lådor vardera, själv funderar jag på lite om det skulle kunna funka för mig.
Produecnten är Dr. Hermann, som är en blivande eller kanske även etablerad komet från Mosel.
 

m3lk3r

Medlem
Fyrklövern säljer Sottimano Basarin Barbaresco 2016 för €39,38 i 11 timmar till. 96 P från Parker och som jämförelse tar Lobenberg €65,50
Aj såg detta nyss. Blev lite olika Marchesi di Barolo för bra priser i alla fall. Speciellt riservan från 2010 för ca 36 euro. Även cannubi 2016 för 41.
 
Toppen