Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

• Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Deals

buteljen

Medlem
Vad tror ni om denna?

thunberg

Flaskfantast
Administratör
Vad tror ni om denna?
Khool, smidig. Funkar säkert lika bra som att linda in i handdukar och kläder, fast smidigare.

Sarco

Medlem
Winefinder har ett erbjudande på Crystallum Peter Max Pinot Noir 2020. Inte så att det blir superbilligt, men något billigare än när den fanns på Systemet.....och framförallt vill jag minnas att det var rätt hård hype och åtgång på den när den fanns där.....

Tack för tips! Fick hem en låda idag och provar en flaska direkt. Jag är ingen PN-expert men det är ett trevligt vin! Får se hur det står sig mot maten och hur det artar sig efter lite tid i karaff.

Jos

Medlem
Nyfikenheten är stor! Har du möjlighet att leverera en liten not? :)
Missade detta och skrev inte ner något men det är ett bra vin med kvalitet som jag skulle gissa blint är minst 4-500 spänn. Begynnande mognad och fint integrerade tanniner, ett stort vin :)

Jos

Medlem
Missade detta och skrev inte ner något men det är ett bra vin med kvalitet som jag skulle gissa blint är minst 4-500 spänn. Begynnande mognad och fint integrerade tanniner, ett stort vin :)
Såg nu att det har 93 Parker och skulle väl sätta typ samma, 92 kanske

Toppen