SV: Enstaka ex inne på SS http://www.systembolaget.se/SokDrycker/ ... randeviner Häng på låstet antagligen. Såg den nu. Kan inte i morgon så hellre någon på forumet än någon annan
SV: Enstaka ex inne på SS På den eminenta hemsidan finns det 12 flaskor. Skickade en son att köpa en låda. Tyvärr var det bara virtuella flaskor. Uppskattar dock gesten!
SV: Enstaka ex inne på SS Tydligen trasigt lagersaldo. Precis som vanligt m.a.o. Man hoppades ju på på nå't annat när det var 12 flaskor som dök upp.
SV: Enstaka ex inne på SS Tråkigt, förra gången var det ett riktigt saldo och flaskorna fanns så jag trodde det var samma denna gång
SV: Enstaka ex inne på SS Oj, misstänker att vinkällarbutikerna har haft fullt upp att svara i telefon idag
SV: Enstaka ex inne på SS Någon här som bunkrade upp med Cristal 2002? Såg att det var runt 35 stycken pavor kvar i onsdags, sen helt plötsligt så var det bara 1 kvar på några timmar. är väl förmodligen slut nu.
SV: Enstaka ex inne på SS Bruno Paillard, Blanc de Blancs Le Mesnil 1988 Clos des Goisses, Brut 1995 Jacques Selosse, Substance Ringde precis och fick det bekräftat att de inte finns hemma :'(
SV: Enstaka ex inne på SS De första 2 skulle jag inte handla ändå, båda är stora besvikelser... Men en Substance för 991kr är ett grymt köp! De släpps i februari för 1595kr...
SV: Enstaka ex inne på SS Ja, det hade inte varit fel, Såg de här tidigt och ringde till butiken men som vanligt saldofel
SV: Enstaka ex inne på SS Kanske skulle starta en ny tråd: Enstaka ex som inte finns inne på SS Såg dessa igår kväll och ringde direkt imorse. http://www.systembolaget.se/SokDrycker/VarFinnsVaranExternt.htm?ArtikelNr=9827901&LanNr=00&SokVarugrupp=Mousserandeviner Självklart fanns det bara virtuella flaskor.
SV: Enstaka ex inne på SS Just Regeringsgatan har den senaste tiden kastat upp en del intressanta artiklar, Krug 90, Selosse, Salon 96 , etc etc. Allt luft
SV: Enstaka ex inne på SS Jag frågade sist varför det dykt upp så mycket den senaste tiden och förklaringen de gav mig var att de rensat bland väldigt gamla kundordrar. Tydligen så har kunden köpt flaskorna men ordern hade aldrig blivit släppt så nu när de rensar går alla flaskorna tillbaka i saldot trots att det inte finns några. Gissar att personalen är ganska trötta på alla påringningar om flaskorna som inte finns.
SV: Enstaka ex inne på SS Än mer trötta skulle de väl bli när de förstår att 90% av de som ringer finns på det här forumet ;D LÄR DE SIG ALDRIG
SV: Enstaka ex inne på SS Nä, vissa lär sig aldrig, hålla på och ringa när man vet att det inte finns
SV: Enstaka ex inne på SS Håller med. Borde veta bättre men hoppet är det sista som överger människan.