Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Enstaka ex inne på SS

SV: Enstaka ex inne på SS

kayaker skrev:
Tydligen trasigt lagersaldo. Precis som vanligt m.a.o.
Man hoppades ju på på nå't annat när det var 12 flaskor som dök upp.
Tråkigt, förra gången var det ett riktigt saldo och flaskorna fanns så jag trodde det var samma denna gång
 
SV: Enstaka ex inne på SS

Någon här som bunkrade upp med Cristal 2002? Såg att det var runt 35 stycken pavor kvar i onsdags, sen helt plötsligt så var det bara 1 kvar på några timmar. är väl förmodligen slut nu.
 
SV: Enstaka ex inne på SS

Krug88 skrev:
De första 2 skulle jag inte handla ändå, båda är stora besvikelser...

Men en Substance för 991kr är ett grymt köp!
De släpps i februari för 1595kr...

Ja, det hade inte varit fel, Såg de här tidigt och ringde till butiken men som vanligt saldofel
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Enstaka ex inne på SS

Jag frågade sist varför det dykt upp så mycket den senaste tiden och förklaringen de gav mig var att de rensat bland väldigt gamla kundordrar. Tydligen så har kunden köpt flaskorna men ordern hade aldrig blivit släppt så nu när de rensar går alla flaskorna tillbaka i saldot trots att det inte finns några. Gissar att personalen är ganska trötta på alla påringningar om flaskorna som inte finns.
 
SV: Enstaka ex inne på SS

CH skrev:
Jag frågade sist varför det dykt upp så mycket den senaste tiden och förklaringen de gav mig var att de rensat bland väldigt gamla kundordrar. Tydligen så har kunden köpt flaskorna men ordern hade aldrig blivit släppt så nu när de rensar går alla flaskorna tillbaka i saldot trots att det inte finns några. Gissar att personalen är ganska trötta på alla påringningar om flaskorna som inte finns.
Än mer trötta skulle de väl bli när de förstår att 90% av de som ringer finns på det här forumet ;D

LÄR DE SIG ALDRIG
 

magnum

Epernay, Frankrike
SV: Enstaka ex inne på SS

shorepower skrev:
Än mer trötta skulle de väl bli när de förstår att 90% av de som ringer finns på det här forumet ;D

LÄR DE SIG ALDRIG
Nä, vissa lär sig aldrig, hålla på och ringa när man vet att det inte finns ;)
 

Per Stade

Lege artis
SV: Enstaka ex inne på SS

magnum skrev:
Nä, vissa lär sig aldrig, hålla på och ringa när man vet att det inte finns ;)

Håller med. Borde veta bättre men hoppet är det sista som överger människan.
 
Toppen