Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Enstaka ex inne på SS

Bubblaren

Medlem
SV: Enstaka ex inne på SS

CH skrev:
Vad i H-E???????
Jag ringde på dem med men inte fan fanns de inne då enligt den jag pratade med.

Ta bilen söderut och köp på plats istället, så slipper du noja över att du inte har ngn hemma ;-)
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Enstaka ex inne på SS

Jag har som tur var hemma men det skulle inte skada att ha några fler.
 

SUPRA

Bäst
SV: Enstaka ex inne på SS

shorepower skrev:
Fanns två Andre Clouet 1911 på Regeringsgatan som jag plockade upp dock. Någon hade beställt dem och glömt hämta. Ibland har man tur

Kan likaväl vart 2 av mina 3 flaskor som jag beställde men aldrig fick... :mad:
Beställde 6 st., fick 3 st. och det kändes som att de stod lite överallt inne på lagret.

Gör dock inte så mycket i sig, det är sättet som itrriterar mig mest eftersom jag åkte in till stan endast för detta. :mad:
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Enstaka ex inne på SS

Precis, jag blir också väldigt itrriterad ;) på sättet det hanteras
 
SV: Enstaka ex inne på SS

SUPRA skrev:
Kan lika väl vart mina 2 av mina 3 flaskor som jag beställde men aldrig fick... :mad:
Beställde 6 st., fick 3 st. och det kändes som att de stod lite överallt inne på lagret.

Gör dock inte så mycket i sig, det är sättet som itrriterar mig mest.

De nämnde att det var en snubbe i 40-års åldern som glömt att hämta dem. Var det du ;D
 

SUPRA

Bäst
SV: Enstaka ex inne på SS

shorepower skrev:
De nämnde att det var en snubbe i 40-års åldern som glömt att hämta dem. Var det du ;D

Shit va lack jag bli. Funderar på att ringa faktiskt, bara för sakens skull.

Och 40 det har jag inte fyllt än!
 
SV: Enstaka ex inne på SS

SUPRA skrev:
Shit va lack jag bli. Funderar på att ringa faktiskt, bara för sakens skull.

Och 40 det har jag inte fyllt än!

Triggade dig bara lite där. Dröjde längre än jag trodde ;D (och sådan koll har de inte på systemet)
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Enstaka ex inne på SS

kayaker skrev:
Om du ringer några gånger om da'n och ber dem lägga undan dem så kanske de till slut får tillräckligt med incitament för att ta bort dem ur systemet.

Jag har ringt varannan dag ungefär bara för att jävlas men det verkade inte hjälpa.
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Enstaka ex inne på SS

kayaker skrev:
Maila dem istället. Det är lättare att automatisera... ;D

Ja men mycket lättare för dem att nonchalera också.
 

anders

Medlem
SV: Enstaka ex inne på SS

CH skrev:
Ja men mycket lättare för dem att nonchalera också.

Du måste vara lite listig och vara en riktig smärta i röven. Maila först. Låt det gå en timme och ring sedan och fråga om de har läst ditt mail, vilket de naturligtvis inte har gjort. Då får de först leta upp mailet, läsa det och sedan vidta åtgärder. Upprepa in absurdum. Kom ihåg att 88:an vittnat om att terrorverksamhet mot SS-personal fungerar utmärkt.
 
Trådskapare
CH

CH

Medlem
SV: Enstaka ex inne på SS

Finns 1 ex av VC -88 nere i Halmstad tydligen.

Sedan finns som sagt fortfarande AC 1911 kvar i lagersaldot hos Regeringsgatan.
 
SV: Enstaka ex inne på SS

Saldot sa 27st VC-88 när jag var på Regeringsg. nyss... dock så fanns det inte fler än 4st på lagret vilka jag tog... 600:- styck får anses vara helt ok! ;D
 
SV: Enstaka ex inne på SS

Skumpatorsk skrev:
Saldot sa 27st VC-88 när jag var på Regeringsg. nyss... dock så fanns det inte fler än 4st på lagret vilka jag tog... 600:- styck får anses vara helt ok! ;D
599:- för att vara exakt. Alltså UNDER 600, viktigt för beslutet. Köper aldrig viner över 600 om det inte är särskilt motiverat.

Saldot är för övrigt fortsatt 27 och lär väl vara så för resten av året.
 
Toppen