Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Finewines vinferno, uppföljningstråden

Keen

slan
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
Har jag någonstans påstått att jag inte var pipig?

Eftersom frågan gällde om Anna skulle vara trygg med ER i källaren så var det naturligtvis inte relevant för sakfrågan att ta med mina egna karaktärsbrister. ;D


Nä, du har ju så lite karaktär att du inte ens dyker upp :-\
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

jag skulle vilja påstå att jag har en enorm karaktär som inte dyker upp. Jag har ju inte världshistoriens bästa trackrecord när det gäller karaktär.
 
Trådskapare
A

anders

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
Har jag någonstans påstått att jag inte var pipig?

Eftersom frågan gällde om Anna skulle vara trygg med ER i källaren så var det naturligtvis inte relevant för sakfrågan att ta med mina egna karaktärsbrister. ;D

Nä, jag tänkte mest på att det är tveksamt om du har ens en sketen aning om vilka vi är med tanke på alkoholkonsumtionen förra gången. Vilket ger att din försäkran till Anna är lika betryggande som bilbranchens RH-garanti. :D
Har fortfarande inte skaffat hotell så... :D
 

CH

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
jag skulle vilja påstå att jag har en enorm karaktär som inte dyker upp. Jag har ju inte världshistoriens bästa trackrecord när det gäller karaktär.

Skulle du dyka upp är du ju i gott sällskap, dina brister skulle snabbt överskuggas av våra.
 

Keen

slan
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
jag skulle vilja påstå att jag har en enorm karaktär som inte dyker upp. Jag har ju inte världshistoriens bästa trackrecord när det gäller karaktär.

Sluta vända på saker och ting ;D


Var det inte du som var ute med jobbet igår, och ska ut på fredag? Att anse sig för bakis för att deltaga är inte detsamma som att ha karaktär ;D
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Jaja...

Du CH, vi måste ju forfarande göra du vet vad *nudge nudge, wink wink, know what I mean* Om ni ska börja er lilla sittning klockan 15 så kan ju vi träffas nere på Grappe klockan 13 och lösa det hela och splitta på en flaska tillsammans. ;D
 

Keen

slan
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
Jaja...

Du CH, vi måste ju forfarande göra du vet vad *nudge nudge, wink wink, know what I mean* Om ni ska börja er lilla sittning klockan 15 så kan ju vi träffas nere på Grappe klockan 13 och lösa det hela och splitta på en flaska tillsammans. ;D

Jag sitter ju på några av du vet vad, så jag kan tänka mig att deltaga :-[
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Keen skrev:
Sluta vända på saker och ting ;D


Var det inte du som var ute med jobbet igår, och ska ut på fredag? Att anse sig för bakis för att deltaga är inte detsamma som att ha karaktär ;D

Jag ska inte "ut" ut imorgon (tror jag). Jag ska till Rolfs kök med ett gäng svin och äta spädgris!

Igår gills inte, jag blev misshandlad av flickor mest hela tiden, det var högst otillfredsställande, även om de skrek "erkänn att du gillar det" medan de slog mig.

Jag grät inombords.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Keen skrev:
Jag sitter ju på några av du vet vad, så jag kan tänka mig att deltaga :-[

Det är ju förvisso sant, men du är ju elak mot mig när jag bara är snäll och gullig tillbaka. ;)
 
Trådskapare
A

anders

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Keen skrev:
Var det inte du som var ute med jobbet igår, och ska ut på fredag? Att anse sig för bakis för att deltaga är inte detsamma som att ha karaktär ;D

Det är ändå inte kvalificerande för spel i högsta ligan. Jag ska ut fredag kväll samt vidare efter vinfernot. Det är sådan inställning som för till slutspel i Champagnes League.
 

Elvis

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Krug skrev:
Igår gills inte, jag blev misshandlad av flickor mest hela tiden, det var högst otillfredsställande, även om de skrek "erkänn att du gillar det" medan de slog mig.

Jag grät inombords.

Såja såja, kroppskontakt är alltid kroppskontakt. Jag tror att du gillade det.
 

Bubblaren

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Börjar omvärdera personer och deras egenskaper.... Är tacksam att Krug inte är med, istället är det jag och 7 fromma Herr Lamm i källaren. Känner mig trygg med ett direktlarm t Vintjejen - hur lång inställelse tid har du? inte mer än 60 sek hoppas jag.


Vill kolla - är alla lammen happy m det jag tar med mig? Vill inte få snea miner :-/
 

CH

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Bubblaren skrev:
Börjar omvärdera personer och deras egenskaper.... Är tacksam att Krug inte är med, istället är det jag och 7 fromma Herr Lamm i källaren. Känner mig trygg med ett direktlarm t Vintjejen - hur lång inställelse tid har du? inte mer än 60 sek hoppas jag.


Vill kolla - är alla lammen happy m det jag tar med mig? Vill inte få snea miner :-/

Talar vi fortfarande Henriot -90 samt Deutz -96 så har jag inga invändningar.
 

vintjej

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Bubblaren skrev:
Börjar omvärdera personer och deras egenskaper.... Är tacksam att Krug inte är med, istället är det jag och 7 fromma Herr Lamm i källaren. Känner mig trygg med ett direktlarm t Vintjejen - hur lång inställelse tid har du? inte mer än 60 sek hoppas jag.


Vill kolla - är alla lammen happy m det jag tar med mig? Vill inte få snea miner :-/

Ungefär ja. Men du klarar nog av att bita dem i hasorna själv.:D
 

Keen

slan
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

vintjej skrev:
Ungefär ja. Men du klarar nog av att bita dem i hasorna själv.:D


Jag är liten och snäll, det kan vintjej intyga :D


Och deutz och henriot låter bra. :)
 

Bubblaren

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

CH skrev:
Talar vi fortfarande Henriot -90 samt Deutz -96 så har jag inga invändningar.

Om jag ändrar mig så märker du det, jag är inte typen som tror ni lamm ska veta vad jag förväntar/tycker/behöver. H90 och D96 är fortfarande budet. Låter som iaf CH är nöjd med det, tack. Är ju inte alldeles lätt att komma som "nybörjare", så bjud till nu så jag känner mig välkommen å så ;)

Är jag den ende som e rookie?
 

CH

Medlem
SV: Finewines vinferno, uppföljningstråden

Bubblaren skrev:
Om jag ändrar mig så märker du det, jag är inte typen som tror ni lamm ska veta vad jag förväntar/tycker/behöver. H90 och D96 är fortfarande budet. Låter som iaf CH är nöjd med det, tack. Är ju inte alldeles lätt att komma som "nybörjare", så bjud till nu så jag känner mig välkommen å så ;)

Är jag den ende som e rookie?

Nej det är några till som ska genomgå intagningsprovet.
 
Toppen