This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!
Jag tycker förvisso att PX är gott (utan att ha provat aktuell flaska) men några tips är att inmundiga den till en cigarr eller att använda istället för gelé för att söta upp gräddsås.
Provade PX igen med en kopp franskrostat bryggkaffe. Det var bättre när beskan tog ner det olidligt söta vinet. Så jag gör petit chouxer med kaffecrème på resten.
Pallade knappt ett glas PX och funderar på vad jag ska göra med resten av flaskan? Borde gå att möta sirapssörjan med beska så kanske nån typ av kaffecréme kan vara en idé. Håller totalt med om port eller för all del madeira alla dar i veckan.