Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Krug 1988

Ingen orsak.

Jag kan tillägga att som jag minns den så skulle jag nog poängsätta den ungefär 97-98 (av 100, givetvis). CdM 1985 och 1988 skulle jag båda ge 99.

Vill även minnas att en annan medlem (anders) hade med på ett vininferno i Stockholm för flera år sedan en sjukt bra La Grande Dame 1979. Den torde också hamna i 97-98 träsket.

Men Krug 1988 är allt annat än fy skam. Min erfarenhet talar dock för att man aldrig skall skruva upp förväntningarna till skyarna.
 
Toppen