Elvis
Medlem
Ring banken. Nu är Krug 2002 här. Åtminstone provades den i England igår och det finns en massa foton och kommentarer på Twitter.
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Banken är kontaktad och har godkänt ett massivt inköp av KrugRing banken. Nu är Krug 2002 här. Åtminstone provades den i England igår och det finns en massa foton och kommentarer på Twitter.
3.e februari verkar bli dagen D
Hoppas den kommer till Sverige någorlunda snart då så man får prova. Kan tänka mig att svenska priset kommer ligga rätt bra till.Det är min födelsedag. Måste vara ett tecken!
PS. Farr Vintners sa 1 februari till mig.
En livsinställning och ett sätt att leva som inte ska tas lättvindigt för att då och då hitta tillfällen att leva upp till. Nej, det är något som ska anammas varje dag, vecka och år. Kontinuitet. Belånad till taknocken, - bokstavligen!Ett utmärkt tillfälle att leva upp till din tagline, @Jos!
Är du ironisk över att du inte har någon chef eller har du på riktigt svårt att avgöra om det är en man eller kvinna?Måste nog gå förbi chefen och övertala hen att jag förtjänar en liten bonus![]()
Lite av båda, arbetsgivaren är han men hemma är det honÄr du ironisk över att du inte har någon chef eller har du på riktigt svårt att avgöra om det är en man eller kvinna?![]()
Det är min födelsedag. Måste vara ett tecken!
PS. Farr Vintners sa 1 februari till mig.
Du är inte ensam, men i mitt fall så är det en kvinna i båda fallen...Lite av båda, arbetsgivaren är han men hemma är det hon![]()
Dom är för härliga!En god vän ringde förresten Systembolagets kundtjänst i förra veckan och frågade när Krug 2002 släpps. Han fick svar att den redan har släppts och att det är Krug 2003 som säljs nu. När min vän svarade att Krug 2002 släpps efter Krug 2003 protesterade kundtjänsten och sa "Nej nej, de släpps alltid i ordning!".![]()