Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Krug 2002

Swedy

Medlem
Intressant! Har varit i kontakt med Moët Hennessy Sverige, dom tror inte att vi kommer kunna beställa flaskorna så "tidigt".

Kommer du beställa från Farr, @Elvis ?
 

Skumpagne

Husmor/Älskare/Lagrare/Pappa
Det är min födelsedag. Måste vara ett tecken!

PS. Farr Vintners sa 1 februari till mig.
Hoppas den kommer till Sverige någorlunda snart då så man får prova. Kan tänka mig att svenska priset kommer ligga rätt bra till.
 

Jos

Medlem
Ett utmärkt tillfälle att leva upp till din tagline, @Jos!
En livsinställning och ett sätt att leva som inte ska tas lättvindigt för att då och då hitta tillfällen att leva upp till. Nej, det är något som ska anammas varje dag, vecka och år. Kontinuitet. Belånad till taknocken, - bokstavligen!
 
Trådskapare
Elvis

Elvis

Medlem
Krug 2002 släpps på Systembolaget den 1 april och bara till marginellt högre pris än Krug 2003, så det verkar som om det faktiskt blir bäst att köpa i Sverige.

En god vän ringde förresten Systembolagets kundtjänst i förra veckan och frågade när Krug 2002 släpps. Han fick svar att den redan har släppts och att det är Krug 2003 som säljs nu. När min vän svarade att Krug 2002 släpps efter Krug 2003 protesterade kundtjänsten och sa "Nej nej, de släpps alltid i ordning!". o_O
 

Kostjan

Mot bättre vetande
En god vän ringde förresten Systembolagets kundtjänst i förra veckan och frågade när Krug 2002 släpps. Han fick svar att den redan har släppts och att det är Krug 2003 som säljs nu. När min vän svarade att Krug 2002 släpps efter Krug 2003 protesterade kundtjänsten och sa "Nej nej, de släpps alltid i ordning!". o_O
Dom är för härliga!
 
Toppen