Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Lämna era förslag, synpunkter och önstemål här!

CH

Medlem
SV: Lämna era förslag, synpunkter och önstemål här!

Går det att lägga till "svara alla" i PM funktionen?

Jag är så pass bekväm av mig att jag tycker det är jobbigt att skriva till alla namnen varje gång jag svarar på ett PM med flera mottagare.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Lämna era förslag, synpunkter och önstemål här!

Inte den blekaste aning. Om funktionen funnits så hade den varit där. Men man kan säkert programmera det själv om man vet vad man gör.

Jag gör det inte!
 

CH

Medlem
SV: Lämna era förslag, synpunkter och önstemål här!

Krug skrev:
Inte den blekaste aning. Om funktionen funnits så hade den varit där. Men man kan säkert programmera det själv om man vet vad man gör.

Jag gör det inte!

Din bror är väll datanörd?
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Lämna era förslag, synpunkter och önstemål här!

Förvisso. Men jag tror inte att det här är hans forte.

Jag hör efter. Fram tills att ändring sker så får du helt enkelt skriva med dina flinka små fingrar.
 

CH

Medlem
SV: Lämna era förslag, synpunkter och önstemål här!

Jag har ju inte så många om du minns. v_skogh gjorde ju sig lustig över det sist.
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Lämna era förslag, synpunkter och önstemål här!

CH skrev:
Jag har ju inte så många om du minns. v_skogh gjorde ju sig lustig över det sist.

Med de kvarvarande således.
 

CH

Medlem
SV: Lämna era förslag, synpunkter och önstemål här!

Varför har du plockat bort möjligheten att se ytterligare forumstatistik?
 

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Lämna era förslag, synpunkter och önstemål här!

För att göra det rättvist och fint för alla.
 
SV: Lämna era förslag, synpunkter och önstemål här!

Krug skrev:
För att göra det rättvist och fint för alla.
Va-fn. Här hade man hoppats på att få komma in i finrummet när man skrivit 500 inlägg. Istället ylas det om dikatur. Känns mer som en demokrati. Allt min status eliminerad! Vad är jag nu, ett användarnamn, inget mer :eek:
 

CH

Medlem
SV: Lämna era förslag, synpunkter och önstemål här!

Det ända som händer när man gjort fler än 500 inlägg är att bekräfta exkat hur stor idiot man faktiskt är.
 
SV: Lämna era förslag, synpunkter och önstemål här!

CH skrev:
Det ända som händer när man gjort fler än 500 inlägg är att bekräfta exkat hur stor idiot man faktiskt är.

Precis, som när man fick röka med de stora grabbarna. Men det är ju det man vill :)
 

Elvis

Medlem
SV: Lämna era förslag, synpunkter och önstemål här!

CH

Antal inlägg: 1500

CH skrev:
Det ända som händer när man gjort fler än 500 inlägg är att bekräfta exkat hur stor idiot man faktiskt är.

Lite kul att det här blev ditt inlägg nr 1500. ;)
 

CH

Medlem
SV: Lämna era förslag, synpunkter och önstemål här!

Elvis skrev:
Lite kul att det här blev ditt inlägg nr 1500. ;)

Säger väll en hel del om mig tyvärr. Utan forumet så hade jag haft en sund ekonomi och väldigt väldigt mycket tid över.
 

kayaker

Cyklist
SV: Lämna era förslag, synpunkter och önstemål här!

CH skrev:
Säger väll en hel del om mig tyvärr. Utan forumet så hade jag haft en sund ekonomi och väldigt väldigt mycket tid över.
Jag behöver inte det här forumet för att undvika en sund ekonomi. ;)
 
Toppen