Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Lanseringar från Caviste

zippan

Medlem
Hej alla,
är det någon annan här som har haft problem med Budbees leverans av Gerbais?
Telefonen ringde en halv signal och sen fick jag ett sms typ ojdå vi kunde inte leverera dina varor.... Inte ok såklart.
Jag gav återkoppling till Caviste såklart.
Inte Budbee, men Best tappade bort en låda förra året. Martin på Caviste löste det snabbt och smidigt.
 
Tack för feedbacken, vi får se hur det löser sig. Mest irriterat är jag för jag betalde extra för leverans inom en viss tid. Och jag var ju hemma förstås, han/hon stannade helt enkelt inte....
 

rs14

Medlem
Tack för feedbacken, vi får se hur det löser sig. Mest irriterat är jag för jag betalde extra för leverans inom en viss tid. Och jag var ju hemma förstås, han/hon stannade helt enkelt inte....

Har bara haft en leverans med BudBee hittills, de har precis expanderat och börjat leverera i mitt närområde. Funkade kanon. Smidigare (och billigare) än Bussgods som var min tidigare möjlighet att få hem lådor från Caviste.
Förväntad leverans imorgon 17-22. Skumt att du inte fick din låda som utlovat, du ska definitivt inte pröjsa extra för något man ej har utfört.
 

Robbes

Medlem
Hej alla,
är det någon annan här som har haft problem med Budbees leverans av Gerbais?
Telefonen ringde en halv signal och sen fick jag ett sms typ ojdå vi kunde inte leverera dina varor.... Inte ok såklart.
Jag gav återkoppling till Caviste såklart.
Jag hade stora problem med leveransen av La Grappin, budet ringde 1/2 signal och åkte sedan iväg 3 dgr i rad. Jag ringde Martin och feedbackade detta.
 

The Wall

Medlem
Hej alla,
är det någon annan här som har haft problem med Budbees leverans av Gerbais?
Telefonen ringde en halv signal och sen fick jag ett sms typ ojdå vi kunde inte leverera dina varor.... Inte ok såklart.
Jag gav återkoppling till Caviste såklart.

Jag hade stora problem med leveransen av La Grappin, budet ringde 1/2 signal och åkte sedan iväg 3 dgr i rad. Jag ringde Martin och feedbackade detta.

Bor ni i samma område/stad? Det låter som att Budbee-budet hade en lite väl stressig dag. Om jag inte minns fel kör Budbee samtidigt ut varor från andra leverantörer (tex H&M) och inte enbart exklusivt åt Caviste.
 
Jag bor i Sthlm, är mest irriterad över att leveranser sköts såpass dåligt..jaja, det var bättre förr ;)
Hoppas nästa försök till leverans funkar bättre.
 

Daniel B

IT- & dryckesnörd
Tekniskt ansvarig
Jag fick leverans av mina lådor igår vid halvtio'ish och det fungerade bra, trots avsaknad av portkod och ingen porttelefon vid den tiden. Jag har inte haft problem tidigare när jag bodde i innerstan heller, utan alltid fått leverans på utsatt tid. Det verkar som att det handlar mycket om tur med förare eller annat tyvärr...
 
Toppen