Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Musik och vin...

Adamanko

Medlem
Och när man tror att allt är skit och Farr visar alldeles för mycket trä och Crystallum för mycket alkohol så är det viktigt att komma ihåg...
 

matage

Medlem
Ultimata musiken oavsett vilket vin.
Sen på bollen men men..
Såg första sekunden och förväntade mig lite sköna SID'ar.. kanske Rob Hubbard eller Galway så även om jag gillade det som spelades blev det lite antiklimax.. Tror jag får varva ned med lite Comic Bakery :D :D
 

Wintermute

Medlem
Ok. Sakamoto har skrivit en svit för Krug 2008, med CdM som solist, Vintage som liten orkester och GC som full orkester. Ingenting för CdA, men det kanske släpps senare. Låter lite som en oinspirerad hissvariant av Satie.

 

Attachments

  • Screenshot_20220913-204052_Instagram.jpg
    Screenshot_20220913-204052_Instagram.jpg
    37,7 KB · Visningar: 68
Toppen