Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Nyhetsprovningar på Systembolaget – forumet har fått två reporterplatser.

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Snällt. Att nämna "flaskvariation" är ofta ett diplomatiskt sätt att säga att den andre är ute och cyklar...
Det var inte det som var meningen:cool:. I doften hittade jag en hel del terpentin också, men smaken var helt ok. "Naturvinskänslan" gjorde dock att det det lika gärna kunde ha ha varit som du skrev.
Fast Strekov är ju osvavlat. Jag tror vi kan prata om flaskvariation med ganska mycket större sannolikhet här.
Ja, det var det var det jag trodde när jag såg vad @Hans Artberg skrev.
 

Mexikanaren

Medlem
Det var begränsat antal platser på de första provningarna i år och jag fick inte plats på den som täckte de första marssläppen - nästa provning blir för släppet 18/3.
Kommer du vara med 25/3?
Hade varit intressant att höra om den nya årgången (2019) av Catena Argentino
 
Fick ett mejl som väl även borde ha roat på finewines. Löd så här:
"Eftersom finewines provare (som normalt är den jag läser) inte hade några recensioner av systemsläppen 1/3 och 4/3 tänkte jag att jag skulle kolla vad artbergomvin rekommenderade. Ingenting!! Hur tror du att du ska kunna locka läsare om du hånar dem?"
 
Toppen