Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Nytt försök: BYOB Sollentuna 28/4

Håkan

Medlem
Tyvärr trodde jag Kristi Himmelsfredan var avpolitterad så har bokat in aktivitet den dan. Kan således enbart 16/6

/Håkan
 

MagnusH70

Medlem
Beklagar, men den här tiden är det mycket...
Annars kanske vi får sikta efter sommaren istället med mitt tema. Jag har alltid några flaskor som behöver kompetent sällskap:cool:
 
Trådskapare
Patrik Sellin

Patrik Sellin

fd Innertällmo Bryggeri
Beklagar, men den här tiden är det mycket...
Annars kanske vi får sikta efter sommaren istället med mitt tema. Jag har alltid några flaskor som behöver kompetent sällskap:cool:

Ja, vi kör en sommar-BYOB 16/6 med ett annat tema - vad tror ni om "sommarens stora hit" (fri tolkning)? och sparar Petrus 1947-provningen till i höst när @MagnusH70 kan vara med (eftersom det var hans idé).
 
Toppen