Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Pol Roger Winston Churchill 2002

Jos

Medlem
Lyckades de höja ytterligare eller fick de in 1 330 per flaska från början som den ligger på nu?
 

MD

Medlem
Så de har fått in två höjningar? Från 1285 - 1295 och sen 1330?

Oavsett, bra pris internationellt sett. Och magnum för 2 579 var ju ett fynd.
Jag tror inte den har kostat 1295... Den började på 1285, sedan blev det en skattehöjning med 1-2 kronor vid årsskiftet och sedan höjdes priset förra månaden. Jag var snabb att köpa ett par flaskor för 1285 även om en prisskillnad på 45kr inte är något som direkt påverkar mina beslut på den här prisnivån.
 

KockJohan

Cioccolato Catering
Leverantör
Jag tror inte den har kostat 1295... Den började på 1285, sedan blev det en skattehöjning med 1-2 kronor vid årsskiftet och sedan höjdes priset förra månaden. Jag var snabb att köpa ett par flaskor för 1285 även om en prisskillnad på 45kr inte är något som direkt påverkar mina beslut på den här prisnivån.
:cool: drabbar ingen fattig
 
Toppen