Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Pol Roger Winston Churchill 2002

Per Stade

Lege artis
Hej Per,


Ja det stämmer att vi den 23/12 får in en ny leverans av Winston Churchill 2002 på magnum. Jag kan tyvärr inte reservera flaskor åt dig, det måste gå via Systembolaget. Jag rekommenderar dig att på morgonen den 23/12 lägga en order till Systembolaget, på deras hemsida eller om du ringer till din lokala butik. Art nr 77612.


Med vänliga hälsningar,

Malin Keyser


WARD WINES AB
 

magnum

Epernay, Frankrike
Det var ju ingen liten uppdatering på själva boxen jämfört med -00, - väldigt seriös :)
Vansinne! (enligt mig) par hundra spänn extra för en låda:confused:
Champagne är helt galet, pratade med en odlare för ett tag sen som berättade att han gav 4€ för strumpan som sitter på toppen (champagnen kostar 26€) han planerar att byta till något billigare:rolleyes:
 

Jos

Medlem
Vansinne! (enligt mig) par hundra spänn extra för en låda:confused:
Champagne är helt galet, pratade med en odlare för ett tag sen som berättade att han gav 4€ för strumpan som sitter på toppen (champagnen kostar 26€) han planerar att byta till något billigare:rolleyes:
Yes, håller med! Får trösta mig med att de ändå ligger 1500 spänn under marknadspriset per flaska.

Men flera säljer både med och utan, Millesime t.ex. brukar ha olika priser med och utan låda vilket är trevligt.
 

doda

Medlem
Beställde tre magnum ytterligare ikväll. Undrar om jag är för sent ute? Tipset från Malin på Ward var att beställa på morgonen idag. Vad tror ni? God Jul! :)
 

mnor

Medlem
Beställde 3 magnum igår morse. Fick inga flaskor i förra släppet, så jag var på hugget igår. Nu får jag väl bara hoppas på viss tur också. God Jul!
 

Per Stade

Lege artis
Versage nicht, du Häuflein klein..
Fick ett nytt mail från Malin Keyser, produktchef på Ward Wines, dagen före julafton.
De har fått ytterligare en sändning, som kommer att bli beställningsbar från lördag den 29/12.
 

doda

Medlem
Fick mail idag om att beställningen "makulerats" så ingen vinst i lotteriet för mig...
Trist att det inte blev något denna gång! Jag talade för en timme sedan med Systembolaget som hanterar min beställning. Enligt dem skall jag få leverans preliminärt den 5 januari. Vi får väl se om det blir så, eller om jag också får mail om makulerad order. Håller tummarna.
 

Silex

Medlem
Jag vann tydligen i lotteriet och hämtade ut mina flaskor idag från den batch som släpptes den 23/12 :)
 

mnor

Medlem
Jag vann tydligen i lotteriet och hämtade ut mina flaskor idag från den batch som släpptes den 23/12 :)
Grattis! Jag hoppas att jag också är en av vinnarna. Det SB som jag går till sa till mig innan nyår att flaskorna skulle dyka upp idag och att de var "frisläppta", vilket den personen som jag pratade med hävdade innebar att jag kommer få flaskor. Än så länge inget SMS från SB, väntar otåligt :nagelbitare:-
 
Toppen