Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Små partier 20 januari 2017

Ekdahl

Medlem
Jag misstänkte att det var så, så jag ringde och pratade med kundtjänst. De sa att de sålt alla 1200 som de hade köpt in men jag hoppas att han hade fel.
Ok, det kan ju vara så såklart.
Vet bara av erfarenhet att jag suttit i din sits flera gånger och sedan jag nya flaskor kommit in. Man kan också ofta se precis innan släppen att det ligger betydligt lägre antal flaskor i webblager och i butiker än vad de specat som antal inköpta flaskor.
 

vinosofi

Medlem
Ok, det kan ju vara så såklart.
Vet bara av erfarenhet att jag suttit i din sits flera gånger och sedan jag nya flaskor kommit in. Man kan också ofta se precis innan släppen att det ligger betydligt lägre antal flaskor i webblager och i butiker än vad de specat som antal inköpta flaskor.
Det måste vara så. Känns helt orimligt att 600 flaskor hann säljas från att jag fick mailet om att den fanns i lager till jag hann klicka på länken. Tack för svar!
 

Mats

Gone todash....
Kicka "bevaka" så får du meddelande när den är inne igen.

Det måste vara så. Känns helt orimligt att 600 flaskor hann säljas från att jag fick mailet om att den fanns i lager till jag hann klicka på länken. Tack för svar!
Problemet är att de skickar inte ut meddelandet direkt vinet finns i lager igen så risken finns att det hinner ta slut igen. Mig har det hänt att jag sett och beställt vinet flera dagar innan mailet kommit om att det finns att köpa igen. Kanske de bara görs en avstämning av bevakningar vs tillgång en gång per vecka?? Kanske någon av forumets SB-anställda vet hur det går till?
 

Skrutt

Medlem
Tyvärr är "0 i weblagret" och "Bevaka dryck" ingen garanti för påfyllning i websaldot. Påfyllning kan komma enbart till vinkällarbutiker och ibland, tror jag, inte alls.
 
Toppen