Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Små partier 20 september 2019

Chrippe

Medlem
Var ser man sånt? Verkar vara slut enligt SB hemsida...
Om du syftar på Gaja så är informationen direkt från importören.
 

Attachments

  • gaja.png
    gaja.png
    221,2 KB · Visningar: 221

matage

Medlem
Efter regelbundet och allt annat än hoppfullt random uppdaterande av hemisdan över morgonkaffet hände det plötsligt:
Gaja finns på weblagret - 35 kvar nu 08.50
(efter min beställning om 2 flaskor :) )
 

Adamanko

Medlem
Efter regelbundet och allt annat än hoppfullt random uppdaterande av hemisdan över morgonkaffet hände det plötsligt:
Gaja finns på weblagret - 35 kvar nu 08.50
(efter min beställning om 2 flaskor :) )
Haha, nästan så jag blev sugen efter all hype. Men med stor självbehärskning så avstår jag dom åt alla sugna. ;)
 

vinosofi

Medlem
Låter lovande !
Fick fatt på Kalkmergel PN -10. Har du provat ?

10 har jag nog inte provat. Provade 06 och 09 när jag bunkrade upp med 12 och 13. Av de 2 senare behöver 13 lite mer tid än 12. Men de håller en otroligt hög lägstanivå så jag har svårt att se att du skulle bli besviken.
 
Toppen