Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Små partier 26 april 2019

Sebran

Medlem
Hur är det möjligt att Katharina Wechsler redan är slut från webblagret med totalt 1800 inhandlade flarror?
 

john b

Medlem
Mycket. Jag fick beställt 3 så nöjd.:)
Känns lite snedfördelat då med 96 flaskor i websaldo och 120 på PK-huset. :rolleyes:
Tog också tre.
Håller med om fördelningen. Tvek på om det är rimligt. Typ alla i Sverige har ju tillgång till Internet men kanske en fjärdedel har tillgång till flaggskeppsbutikerna. Å andra sidan kanske efterfrågan är fyra gånger så stor per capita i storstadsområdena?
 

Adamanko

Medlem
Lång kö idag och för första gången för mig - flera "för fina" som trängde sig när dörrarna öppnades. Jag måste säga att jag inte förstår hur dom tänker men det är kanske logiskt i den här "satsa på dig själv"-världen. Jättestort minus till alla som tränger iaf.

Men jag fick min Susucaru och 3 Kanonkop iaf.
 

Sebran

Medlem
Kanonkop försvann innan jag hann trycka på knappen. Men det kan inte ha varit alla 600 flaskor som släpptes idag då, var ju bara ca 150 i butikerna. Kommer resten släppas på måndag då eller?
 
Toppen