Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Små partier 8 mars 2019

Davantz

Medlem
Naoussa Boutari Grande Reserve, Greklands svar på Nebb, Shit va god den är till chark och oliver :)

Verkligen tack för smaknoteringarna!
 

john b

Medlem
Från SB:
Dessa två artiklar som skulle ha lanserats imorgon 8 mars har fått flyttade lanseringsdatum till 2019-04-05
99215-01 Barolo Ciabot Mentin 2013
99333-01 Barolo Domenico Clerico 2013
Jaha, pengar över till annat. Kanske blir en eller två flaskor fin-merlot istället.
 

derekdeep

Medlem
Tondonia, vad snackar vi för lagringspotential där? Blir första gången jag provar på den och undrar hur många flarror jag ska köpa på mig.
 

J.Lidman

Medlem
Pira lange och Graham slut efter 7min? Rimligt...
 

Attachments

  • Screenshot_20190308-100747_Chrome.jpg
    Screenshot_20190308-100747_Chrome.jpg
    25,6 KB · Visningar: 217
  • Like
Reactions: ben

ben

Medlem
Jädrans vad sidan laddade segt, mer än vanligt tyckte jag. Tryckte beställ 10.00.00 som vanligt. Inga typsnitt syntes men den gröna fina beställ-knappen fanns där. Chansklick. Gick ju!

Enligt bekräftelse blev det precis som planerat lite gott och blandat:
Pira Langhe Nebbiolo
Keller Scheurebe Kabinett
Keller Limestone Riesling Kabinett Goldkapsel
Côtes-du-Rhône Vieilles Vignes Domaine Font de Courtedune
 

Sebran

Medlem
Köade till PK-huset imorse och plockade på mig en Pira Langhe, Keller Scheurebe och L'Ancien Beaujolais. Riktigt farligt att vara i den fysiska butiken när alla fina flaskor står uppradade och tillgängliga, men lyckades ändå avstå de dyrare godsakerna :)
 
Toppen