Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Stora gristråden!

Keen

slan
SV: Stora gristråden!

Krug skrev:
Ska se om jag pallar att skriva ihop någonting om det senare i kväll.

Det var en sann fröjd att åka till Hamburg i måndags morse, jag var fortfarande defekt när jag vaknade vid 5.30 på måndagsmorgonen... Huuuu!

För gammal!

EDIT: Till mitt stora förtret är jag belagd med yttrandeförbud ang det ovan berörda ämnet.


Med andra ord, du minns inte en sekund av middagen. Så går det när man överdriver konsumptionen av sprit innan man äter...
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Stora gristråden!

Keen skrev:
Med andra ord, du minns inte en sekund av middagen. Så går det när man överdriver konsumptionen av sprit innan man äter...

Nix, bara sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt hemligt!
 

Krug88

Medlem
SV: Stora gristråden!

Krug skrev:
Nix, bara sjuuuuuuuuuuuuuuuuuuukt hemligt!
Eller så är det bara så att du tycker det är lite bögigt och pinsamt att 14 gubbar satt barbröstade och frossade gris tillsammans...
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Stora gristråden!

12, inte 14.

Folk fegade ur.

Har Nisse berättat att han blev utvisad till Dovas pga sin vansinniga omanlighet?
 

Krug88

Medlem
SV: Stora gristråden!

Krug skrev:
12, inte 14.

Folk fegade ur.

Har Nisse berättat att han blev utvisad till Dovas pga sin vansinniga omanlighet?
Ja, det har gått ett läskigt rykte om det...
Tydligen tog han en klunk Champagne ur ett GLAS!!! Och inte direkt ur flaskan.
Fy fan vilket svin :mad:
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Stora gristråden!

Krug88 skrev:
Ja, det har gått ett läskigt rykte om det...
Tydligen tog han en klunk Champagne ur ett GLAS!!! Och inte direkt ur flaskan.
Fy fan vilket svin :mad:

Nej, han var inget manligt svin, han var en frökenaktig fröken!

Men han fick sällskap av en lika frökenaktig person som väste ur sig "jag kan inte dricka champagne så här, jag får ont i magmunnen..." Sen dekanterade han skumpan för att få bort bubblorna... Retard.
 

Keen

slan
SV: Stora gristråden!

Krug skrev:
Nej, han var inget manligt svin, han var en frökenaktig fröken!

Men han fick sällskap av en lika frökenaktig person som väste ur sig "jag kan inte dricka champagne så här, jag får ont i magmunnen..." Sen dekanterade han skumpan för att få bort bubblorna... Retard.


Se, du kan ju inte hålla dig från att berätta. Ut med språket nu!
 

CH

Medlem
SV: Stora gristråden!

Krug skrev:
From my cold... dead... hands!

Sluta fjanta dig nu. Det har ju redan läckt bilder från er samling.


91%20The%20Pork%20n%20Boobs%20Bra.jpg
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Stora gristråden!

Ikväll blir det ett besök på Rolfs Kök tillsammans med lillebror.

Vi ska käka grishuvud, och jag såg att de även har tagit tillbaka grisfoten på menyn. Bara grisfoten är värd en tripp och enligt kollegan Å som åt hufvudet igår så är det helt lysande!
 
Trådskapare
Jimmy Forsman

Jimmy Forsman

Missförstått geni. Gravt blygsam. Despot.
SV: Stora gristråden!

Bättre sent än aldrig; en liten, liten blänkare om Rolfs Kök i förra veckan finns här.
 

R.P

Medlem
SV: Stora gristråden!

Har frossat i spädgris både i söndags och igår, tidigare brukade jag alltid ta dilammet på den här restaurangen, www.asadordearanda.com, men sen jag upptäckt grisen, fan vad den är bra, älskar hur den blir i vedugn, skönt genomgående rökig smak och jäkla saftig.
 

Bubblaren

Medlem
SV: Stora gristråden!

Sjödin skrev:
Ja, galet som fan att betala stålar för att läsa ett forum om säkerhet...

Betala?? Inte kostar det mig ngt att läsa där.

Likheten mellan det forumet och här är slående - 98% män med stora egon ;D
 

Keen

slan
SV: Stora gristråden!

Bubblaren skrev:
Betala?? Inte kostar det mig ngt att läsa där.

Likheten mellan det forumet och här är slående - 98% män med stora egon ;D

Men man verkar vara tvungen att regga sig. Så klistra gärna in det som var så chockerande här :)
 
Toppen