Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 13 mars 2020

Nyllet

Medlem
Jag lyckades hugga ett gäng Kaseler Nies'chen från webblagret. Känns fint efter att ha missat Dr Loosen i februari.

Men är det inte otroligt konstigt att det bara sprids till butiker i Stockholm, Göteborg, Skåne och en butik i Umeå när det ändå finns 1800 flaskor?
 

zippan

Medlem
Fem över var de slut. Utom i Stockholm, Göteborg och västra Skåne.

Jag missade, på grund av att jag är en idiot.
Fanns endast 177 i webblager. Satt upp tryckte F5 med färdig varukorg redan klockan 0958.
upload_2020-3-13_13-15-17.png
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Jag lyckades hugga ett gäng Kaseler Nies'chen från webblagret. Känns fint efter att ha missat Dr Loosen i februari.

Men är det inte otroligt konstigt att det bara sprids till butiker i Stockholm, Göteborg, Skåne och en butik i Umeå när det ändå finns 1800 flaskor?
Finns även kvar flaskor i Umeå as we speak :)
 

matage

Medlem
Några Mimi och några Kaseler fick duga.
Näranog bunkringsstämning kl 10 vid Bromma Blocks. Länge sen jag sett så mycket folk på bolaget med så välfyllda vagnar 10.03...
 

Bastardo

Medlem
Även jag missade det för att jag är en idiot och för att jag inte bor i Stockholm, Göteborg och västra Skåne. Både behövs för att missa släppen.
Ibland kan importören skaffa fram mer vin om det tar slut snabbt, har jag för mig. :) Men det är också möjligt att det finns inte mer att tillgå. Jag missade själv därför, att det kan vara kul att ha råd att äta också … pga. att jag har beställt ganska många flaskor redan på bolis. :)
 
Toppen