Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 21 januari 2022

Mexikanaren

Medlem
Har folk något tips på hur man beställer snabbast när det är ur det vanliga sortimentet på bolagets hemsida?
Webblansering är ju bara klicka men gått bet på tillfälligt sortiment flera gånger.

Först måste man ju ladda om varukorgs-sidan, bekräfta att man vill köpa.
Sedan vänta på att nästa sida laddas, scrolla hela vägen ner och bekräfta att man är 20+ för att sedan trycka "slutför beställning"

Måste finnas ett snabbare sätt eller är det så här alla gör och jag är bara för långsam?
 
  • Like
Reactions: YKW

Johpe

Medlem
Har folk något tips på hur man beställer snabbast när det är ur det vanliga sortimentet på bolagets hemsida?
Webblansering är ju bara klicka men gått bet på tillfälligt sortiment flera gånger.

Först måste man ju ladda om varukorgs-sidan, bekräfta att man vill köpa.
Sedan vänta på att nästa sida laddas, scrolla hela vägen ner och bekräfta att man är 20+ för att sedan trycka "slutför beställning"

Måste finnas ett snabbare sätt eller är det så här alla gör och jag är bara för långsam?
Yes, så gör jag, har lyckats bra hittills... (men lär väl bomma förr eller senare)
 
Toppen