Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 8 december 2020

Poussard

Medlem
Av de olika som finns tillgängliga ser det ut som samtliga ligger 6% eller under när det kommer till Herout.
Dock är den länkade den enda som finns på magnum, och Micro Cuvée nr 1, Cuvée Gourmande Cidre Demi-sec och Grande Cuvée Cidre Extra Brut på halvvmagnum.

Dock var det magnumflaskan som skapade ha-begäret initiellt måste jag säga :p
Nån särskild av dem som du rekommenderar?
 

Mexikanaren

Medlem
Nån särskild av dem som du rekommenderar?
Ingen aning faktiskt, blev bara sugen på magnumflaskan efter att ha sett detta:
Bara en flaska än så länge för mig: La Cidrerie Hérout på magnum. Kan vara årets bästa köp. :D

Tänkte att Hérout inte kan vara så pjåkigt om det får en sådan kommentar från en respekterad forummedlem!
Har själv aldrig provat Hérout själv men alltid intresserad av att prova något nytt.

Dock kan jag varmt rekommendera https://www.systembolaget.se/produkt/cider-blanddrycker/cidre-bouche-8280401/
 
Last edited:
Toppen