Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Tillfälligt sortiment 9 mars 2021

Jag knep två Foillard. Och känslan är att det kommer finnas kvar en del vid dagens slut, @m3lk3r. Om inte annat lär det bli påfyllt i diverse butiker under kommande dagar och veckor. 6000 inköpta flaskor, liksom.
 

Adamanko

Medlem
Alla bolag nära mig får foillard, jag har ej möjlighet att åka från jobbet och såklart är de slut överallt när jag slutar. Om någon i gbg ändå kan få tag i en enda flaska åt mig vore jag tacksam!
The FOMO is strong in this one... ;) Tat lugnt, du kommer inte ha några problem att få tag i dina flaskor. :)
 

mackan92

Medlem
Vart två stycken Ridge Lytton Springs idag - struntade i Foillard mest för jag inte tycker det motiverar prislappen. Ett gott vin i sin enkelhet men saknar komplexitet enligt mig.
 

JonasBo

Medlem
Jag styrde min kosa till Gamlestaden - jag var först på väg mot Olskroken men hade en känsla att det kunde gå snabbt där.
Och tur var det - jag knep ett gäng flaskor Foillard och Olskroken fick slut.

Skönt när man vinner över sin FOMO. Eller vänta, hur var det nu? ;)
 

BallyJ

Medlem
Efter noggrann genomgång och omfördelning av kommande månaders budget fick det bli ett sexpack till FdP.
F6A41917-173A-4132-8E77-B82EE3BEC726.jpeg
 
Toppen