This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Hahahahaha, riktigt så långt har det inte gått...CH skrev:Jag tror du ska sälja av några flaskor och ta kontakt med Lambo.
Krug88 skrev:Hahahahaha, riktigt så långt har det inte gått...
Dock måste jag tillägga för att inte helt tappa ansiktet- Geografiskt handikappade jävla lallare...
Pomerol skrev:3. Det vore kul att ställa fram på bordet om man har några tetradrickande vänner. "Mmm... det här var ju godare än Gredos som vi brukar köpa. Bengt, det här måste vi beställa, skriv ner vad det heter." Förmodligen obetalbart att se minen när de ska betala drygt 200 kr iställer för 50...
Mer information här.
shorepower skrev:Bengt-Göran menar du
Vore kanonkul att göra, synd bara att det inte stod mer om vinet, lite för mycket fokus på förpackning.
Pomerol skrev:
Pomerol skrev:
SUPRA skrev:Jag tror den hamnade i fel tråd. Blä!
Elvis skrev:Målgruppen är Gredosdrickare som vill köpa present till någon av oss här i forumet. :
Mmm skrev:Äntligen en förpackning som motsvarar hur sofistikerat det är att dricka 100% grenache med 17% alkohol (med 95+ RP poäng).
Mmm skrev:Äntligen en förpackning som motsvarar hur sofistikerat det är att dricka 100% grenache med 17% alkohol (med 95+ RP poäng).
För Robert Parker är ju bara världens mest kända recensent av ren flax...Mmm skrev:Äntligen en förpackning som motsvarar hur sofistikerat det är att dricka 100% grenache med 17% alkohol (med 95+ RP poäng).
Jos skrev:För Robert Parker är ju bara världens mest kända recensent av ren flax...
shorepower skrev:Han är lite som USAs Bengt-Göran Kronstam
shorepower skrev:Han är lite som USAs Bengt-Göran Kronstam