Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Vinrum i villa 4 kvm

Jag kan rekommendera Eurocave Inoa 25, den är otroligt tystgående! Jag har vinerna i vår walk in closet o vi sover alldeles bredvid så ljudnivån var absolut viktigast för mig. Köpte den från Scandicave o är mkt nöjd både med produkt och säljare. Vi störs inte alls av ljudet.
 
Trådskapare
Finewinedude

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Jag kan rekommendera Eurocave Inoa 25, den är otroligt tystgående! Jag har vinerna i vår walk in closet o vi sover alldeles bredvid så ljudnivån var absolut viktigast för mig. Köpte den från Scandicave o är mkt nöjd både med produkt och säljare. Vi störs inte alls av ljudet.
Tack för tipset!
Vad betalade du för den?
 
Trådskapare
Finewinedude

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Putsar på och ska strax börja måla första lagret.
Tog bort en riktigt ful list wom byggarna satt dit..
Dörrar på plats iaf.
Snart hyllor uppe. Men saknar ett par st.
20200317_142041.jpg
 
Last edited:
Trådskapare
Finewinedude

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Verkligen snyggt! Ser att du gått på estetik istället för att maxa lagringskapaciteten. Nu gäller det bara att ha disciplin nog så att du slipper ångra dig. ;)

Fråga: varför har du en vinkyl inne i rummet? Den värmer ju.
Tack så mycket!
Jag har redan beräknat för ytterligare möjligheter om det blir fler! En källare ska ju se lite rörigt ut också! Charmen :)
 
Trådskapare
Finewinedude

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Fråga: varför har du en vinkyl inne i rummet? Den värmer ju.
Sorry glömde svara på den frågan. Idag har jag inte aggregatet i rummet. Lite annat som kommit emellan (Dryck) så jag behåller de som skall lagras längst där inne.
 
Trådskapare
Finewinedude

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Jag kan rekommendera Eurocave Inoa 25, den är otroligt tystgående! Jag har vinerna i vår walk in closet o vi sover alldeles bredvid så ljudnivån var absolut viktigast för mig. Köpte den från Scandicave o är mkt nöjd både med produkt och säljare. Vi störs inte alls av ljudet.
Gällande värmen som går ut från aggregatet, hur varmt blir det, och har ni den ut genom yttervägg med det där extra kit?
 
Trådskapare
Finewinedude

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Missförstånd, jag har aggregatet på insidan och två rör ut genom ytterväggen. Ett för ytterluft in o ett för varmluft ut.
Det som låter bra är att det år tystgående eftersom ni har det inuti huset.
Jag är dock orolig för att vi inte har tillräckligt med ventilation och att tvättstugan blir konstant 38 grader.
 
Toppen