Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 11 februari 2021

Skrutt

Medlem
Är jag den enda som får upp meddelandet om att jag måste logga in för att kunna boka trots att jag är inloggad?
Jag tror att det mededelandet kommer upp av den anledningen att om man har klickat sig fram från Bolagets nya sida och varit inloggad där, så måste man ändå logga in igen eftersom Webblanseringarna ligger på den gamla plattformen. Och meddelandet som du nämner "känner inte efter" om huruvida du är inloggad eller ej.

Fick en Rav Chablis med mobiltryckning - det trodde jag aldrig. Börjar hajpen mattas av lite?
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Är jag den enda som får upp meddelandet om att jag måste logga in för att kunna boka trots att jag är inloggad?
Jag tror att det mededelandet kommer upp av den anledningen att om man har klickat sig fram från Bolagets nya sida och varit inloggad där, så måste man ändå logga in igen eftersom Webblanseringarna ligger på den gamla plattformen. Och meddelandet som du nämner "känner inte efter" om huruvida du är inloggad eller ej.
Om du ser ditt namn uppe till höger är du inloggad, även om meddelandet ligger kvar.
 

Fixfred

Medlem
Är jag den enda som får upp meddelandet om att jag måste logga in för att kunna boka trots att jag är inloggad?
Det är på grund av att de kör webblansering på gamla delen av sidan fortfarande. Om du är inloggad i nya och klickar till weblansering behöver du logga in igen. Den röda texten syns dock för alla , enda sättet är att kolla i högra hörnet där du ser ditt namn för att veta säkert om man är inloggad.

fick för övrigt tag på 1st Raveneau Chablis :)
 
Toppen