Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 16 februari 2023

Sebran

Medlem
17 i ms här i Norge,
1 Krug
2 x Prophets Rock
och tror det eller ej 1 x KÖPLATS på Cathiard RSV

Jag klickade på Cathiard RSV för skojs skull bara för att testa och lyckades få en av 6 flaskor :D Släppte den dock direkt, hoppas någon med köplats blev glad!
Däremot fick jag ingen Krug :/
 

Magikern

Medlem
Jag blev lottlös men sörjer inte.

Man bör väl kunna räkna med att det ligger en massa flaskor som inte är uthämtade i diverse butiker om några veckor (knappast Krug då) eller?

De lär väl vara möjliga att köpa för den som är i butiken som man säger. :)
 

Nodvall

Head Sommelier & Wine Buyer
Jag klickade på Cathiard RSV för skojs skull bara för att testa och lyckades få en av 6 flaskor :D Släppte den dock direkt, hoppas någon med köplats blev glad!
Däremot fick jag ingen Krug :/
Haha se där ja!!!
Spännande klockan 12, att se vilka som inte ha bekräftat sina varor,
 

Mexikanaren

Medlem
Sällan man ser ett helt släpp blir fullbokat men så vart det idag. Ingen flaska kvar alls av något som släpptes.
Det konstiga är att om man söker på förra veckans släpp på torsdagen så får man inga resultat.
Hade tänkt att skaffa en Nik Weis magnum men det verkar helt tomt
 
Satt på ett försenat flyg och cirklade över Göteborg… Inte enligt plan! Landade i CPH (där jag startade resan) och nu på ett plan till ARN för vidare transport till GOT… Nån ville inte att jag skulle få chans på en Krug. :mad:
 
Toppen