Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 2 december 2021

Jos

Medlem
Tjena.... Monstersläpp. Får trösta mig med att jag antagligen missar släppet som vanligt alt. inte lyckas klicka hem något så kommer säkert inte bli så dyrt ändå.

Nån som sett något om antal flaskor?
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Älskar att de flesta förväntar sig att få tilldelning (även om FW brukar få lite av allt). så dyrt blir det ju inte förrän man har sin bokning :eek::oops:
 
  • Like
Reactions: Jos

Håkan

Medlem
Nu var det det ytterst förbryllande premier cru läget Sucrots jag funderade över. Var ligger det? Prieure Roch har en egensinnig stil, min erfarenhet är att de skall drickas unga, och du måste acceptera ett något ogenomskinligt utseende. Och ungefär 300% för dyra, men de har sina vurmare.
 

Vingubben

Medlem
Sucrots är bara den chaptaliserade versionen av Suchots...:oops:
2021-11-12 (2).png


Behövde nog lite restsötma för att väga upp
 
Toppen