Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 2 december 2021

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt

thunberg

Flaskfantast
Administratör
Nu är det väntans tider som gäller om man lyckas knipa några Raveneau.

2021-12-01 10:01 Behandlas
2021-12-01 10:00 Registrerad
 

Jvh91

Medlem
Om det står:

2021-12-01 10:01
Behandlas
2021-12-01 10:00
Registrerad

Betyder det att jag fick en? Eller kan systemet fortfarande avbryta min beställning?
 

Mats

Gone todash....
Länge sedan jag "hängde på låset" på bolagets släpp, hur är det nu med webbsläpp och TS, måste man uppdatera sidan kl 10 eller slår det om till grön bokningsknapp automatiskt? Har för mig det var olika på webb vs TS.
 

Keen

slan
Länge sedan jag "hängde på låset" på bolagets släpp, hur är det nu med webbsläpp och TS, måste man uppdatera sidan kl 10 eller slår det om till grön bokningsknapp automatiskt? Har för mig det var olika på webb vs TS.


På webb är det automatiskt, på TS måste man uppdatera.
 
Toppen