Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Webblansering 22 februari 2024

Vågar nog gissa och påstå du har vol II? Min vol I ser helt annorlunda ut :)
Njaaaaaaaaaaaaaa, jag tror det är nya utgåvan av Vol I. Det är den jag har och den ser ut sådär typ*. Vol II är inte en ny utgåva av Vol I utan en helt fristående bok om jag fattat det rätt

*typ.. menar mest att jag är på kontoret och inte har slagit upp den aktuella sidan så kan inte jämföra.
 
IMG_7911.jpeg


Vol 1, Terza Edizione. Står det på min bok.
 
Har det inte blivit allt mer vanligt att köplats ger tilldelning? Allt fler som fomo-klickar och sen ångrar sig?
Jo, jag tkr det. Min tro är att den långa tiden man har för att bekräfta gör att folk har tid att komma över den initiala klickhetsen och ångrar sig att inför läggdags ;).
 

Dovberg

Medlem
Jag fick också tilldening på 1 Pofadder och 2 Mev. Alla på köplats. Är glad för jag gick helt lottlös vid klickandet i torsdags så det blev en positiv överraskning. Kul att jag fick Mev för har tidigare 2020 och 2021 så det verkar som att en vertikal börjar byggas :)
 
Toppen