Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne årgång 2008

Thirsty

Smygnykterist
Nä, syftade på hela infon inklusive flaskbilden. Var finns den? på min sida ser jag (under Vintage) ikoner för Chetillons, Montjolys etc men inte Victor.
Där är ju hela infon samt bild på flaskan, motsvarande info och bild som övriga flaskor. :confused:
Oklart dock hur man navigerar till den på hemsidan.
 

Elvis

Medlem
Många champagneproducenter har helt hopplösa hemsidor som ser ut att ha designats av samma webbyrå, kanske någon lokal (o)förmåga?

Genom Google kan man hitta Pierre Peters information om Victor:
Screenshot 2021-03-23 at 13.40.39.png
 

john b

Medlem
Någon som druckit CH 2008 på sistone?
Ja, för två veckor sedan.
Bredvid CH NV med 2008 som bas.

Vintage 2008 var klart för tidig att öppna för min smak, smakade mest loka citron, fast med lång gräddig komplex eftersmak. Tror den blir dunderbra om tio år och hör inte alls till de på forumet som blev besvikna på den.

Ch NV med 2008 bas var mycket trevligare att klunka i sig just nu dock. Såklart.
 

Jesper L

Medlem
:D:D
Yes! För ett par veckor sen, tycker den va riktigt trevlig. För ung kanske men klart njutbar ändå, verkligen så om man gillar ung Champagne.


Ja, för två veckor sedan.
Bredvid CH NV med 2008 som bas.

Vintage 2008 var klart för tidig att öppna för min smak, smakade mest loka citron, fast med lång gräddig komplex eftersmak. Tror den blir dunderbra om tio år och hör inte alls till de på forumet som blev besvikna på den.

Ch NV med 2008 bas var mycket trevligare att klunka i sig just nu dock. Såklart.

Stort tack för svar! :D
 
Toppen