Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne årgång 2008

rs14

Medlem
A Tumble testade också några olika Krug idag, även ’08 och han skrev att den släpps höst/vinter men det var nog endast en gissning från hans sida. Men han verkade gilla 2008 iaf.
 
A Tumble testade också några olika Krug idag, även ’08 och han skrev att den släpps höst/vinter men det var nog endast en gissning från hans sida. Men han verkade gilla 2008 iaf.

Såg de första releasingfesterna med datum på andra sidan Atlanten började rullat ut för krug 08.
Relesesen verkar vara den 11e september.
Vad tippar vi blir månaden för sb?
Brukar ligga som webbsläpp eller?
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Någon som vet var man hittar dompa 08 till bäst pris? Hittar runt 1650 men vet inte om det går att hitta billigare.
Kan nog med säkerhet säga att 1650 är det billigaste. Möjligt att det finns någon liten shop där ute som tar 1450-1550, men inte hittat någon.
 

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör
2008 verkar vara populärt så här kommer lite info om Billecart-Salmon som jag fått från importören Lively Wines.

360 flaskor Elisabeth släpps oktober i TS för 1600 kr. Vill man inte köa eller panikklicka finns den att köpa från Gourmet Hunters för ungefär samma pris. Tror tyvärr det blir svårt att få den billigare. Billecarts viner har ökat rätt rejält senaste åren.

Lanseringsdatum för NF och Louis är preliminärt Q1 2022.
 

Thirsty

Smygnykterist
2008 verkar vara populärt så här kommer lite info om Billecart-Salmon som jag fått från importören Lively Wines.

360 flaskor Elisabeth släpps oktober i TS för 1600 kr. Vill man inte köa eller panikklicka finns den att köpa från Gourmet Hunters för ungefär samma pris. Tror tyvärr det blir svårt att få den billigare. Billecarts viner har ökat rätt rejält senaste åren.

Lanseringsdatum för NF och Louis är preliminärt Q1 2022.
Den dracks igår, riktigt bra!
Förvånansvärt tillgänglig redan nu men kommer givetvis bli bättre med tiden.

50B0FA5E-299E-4626-925E-08D1CEA8958A.jpeg
 

Johpe

Medlem
2008 verkar vara populärt så här kommer lite info om Billecart-Salmon som jag fått från importören Lively Wines.

360 flaskor Elisabeth släpps oktober i TS för 1600 kr. Vill man inte köa eller panikklicka finns den att köpa från Gourmet Hunters för ungefär samma pris. Tror tyvärr det blir svårt att få den billigare. Billecarts viner har ökat rätt rejält senaste åren.

Lanseringsdatum för NF och Louis är preliminärt Q1 2022.

Hur lyckades du med det? Jag har mailat dem 2 gånger utan att få svar!
Funkar det bra att beställa från Gourmet Hunters? (aldrig provat just dem, men många andra webbshoppar)
 

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör
Hur lyckades du med det? Jag har mailat dem 2 gånger utan att få svar!
Funkar det bra att beställa från Gourmet Hunters? (aldrig provat just dem, men många andra webbshoppar)
Jag ringde...;)

Har själv aldrig handlat från Gourmet Hunters men vet andra. @LarsW, @Vingubben, @Sörplarn m.fl.

Handla med kreditkort om du är osäker så har du alltid köpbeloppet föräkrat om det blir problem.
 
Hittat de första indikationenerna vart priset på krug 2008 blir.
Pre order ink skatter hos internationrll handlare landar på drygt 4000.
Verkar inte bli något galet pris som Salon så det är ju skönt
 
Toppen