Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne årgång 2008

Fredrik L

Medlem
Folk brukar ofta berätta om de fått tag på något av de riktigt attraktiva websläppen. För de flaskor som varit mest hype runt på forumet så uppskattar jag att det som högst rapporterats om ca 20-30% av tilldelningen till aktiva forumsmedlemmar.
Fast det lär ju finnas en hel del som inte är registrerade medlemmar, och som ändå är inne och läser på forumet. De handlar nog också när hypen drar igång.
 

Fredrik L

Medlem
Bollinger GA 08 släpps idag hos Philipson i Danmark. Under 24h verkar de ha ha ett specialpris om 695DKK / flaska vid köp av en låda. Så om ni vill komma över GA08, skynda fynda!
Om någon i Uppsala/Stockholm tänker dra hem en låda och vill splitta på den med mig så skicka gärna ett meddelande.
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
En liten shout out till alla törstande 08-jägare!

Bollinger GA 08 släpps idag hos Philipson i Danmark. Under 24h verkar de ha ha ett specialpris om 695DKK / flaska vid köp av en låda. Så om ni vill komma över GA08, skynda fynda!

Bollinger_LGA08.gif


https://www.philipsonwine.com/2008-bollinger-champagne-la-grande-annee/45611508

Efter 24h verkar priset stiga till 955DKK / flaska.
Otroligt tack för tipset! 266 kr billigare /flaska är ju trevligt. En låda beställd. :)
 

Thirsty

Smygnykterist

IsKr

Medlem
Jag hade också gärna delat en låda med helst 2 stycken till. Finns det några här som bor i dom nordliga delarna av landet?
 

Borjes_bubblor

Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor

Borjes_bubblor

Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Jag själv kommer inte beställa men är ändå nyfiken på en sak; vad tror ni priset landar på på sb?
Priset landar på 1199 kr nu i April. Så detta pris inkl fraktförsäkring vart hela 266 kr billigare per flaska.
Philipson är en grym leverantör så passa på :)
 

Stefan J

Medlem
Priset landar på 1199 kr nu i April. Så detta pris inkl fraktförsäkring vart hela 266 kr billigare per flaska.
Philipson är en grym leverantör så passa på :)

Om jag förstått det rätt levereras de utan individuell förpackning. Kommer de levereras med individuell förpackning vid köp hos SB ?
Obs, om man vill ha/önskar det är en annan femma :)
 

Finewinedude

2024 - Låter saker och ting vara osagt
Om jag förstått det rätt levereras de utan individuell förpackning. Kommer de levereras med individuell förpackning vid köp hos SB ?
Obs, om man vill ha/önskar det är en annan femma :)
Det levereras i kartong men troligen inte med presentkartonger. Helt ok för mig eftersom dessa skall drickas :)
 

Borjes_bubblor

Hobbyfantast - Instagram: borjes_bubblor
Om dem kommer utan kartong så är det ändå inte något bekymmer för mig eftersom alla ska in i mitt lagringsskåp. Sex kartonger är inte värt 1600 kr i min värld iaf.
 
Last edited:
Toppen