Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne årgång 2008

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör
En liten shout out till alla törstande 08-jägare!

Bollinger GA 08 släpps idag hos Philipson i Danmark. Under 24h verkar de ha ha ett specialpris om 695DKK / flaska vid köp av en låda. Så om ni vill komma över GA08, skynda fynda!

Bollinger_LGA08.gif


https://www.philipsonwine.com/2008-bollinger-champagne-la-grande-annee/45611508

Efter 24h verkar priset stiga till 955DKK / flaska.

Har nästan slutat att läsa den här kartongtråden men vilket fantastiskt tips du gav! Verkar som Bolly höjt GA:n rejält överlag så jag vågar inte chansa på att det blir billigare än 930 kr flaskan. Efter att jag beställt hittade jag även magnumflaskor som jag kunde använda bonuspoängen till från det första köpet. Fasen vad jag tjänat pengar ikväll...:rolleyes:

tillbudet (erbjudandet) ska vara öppet till 23:59 ikväll, inga presentkartonger.
Själv kan jag betala extra för att slippa kartongerna. Kanske dags att starta kartongöverlåtartråden som vi snackade om...:)
 
Har nästan slutat att läsa den här kartongtråden men vilket fantastiskt tips du gav! Verkar som Bolly höjt GA:n rejält överlag så jag vågar inte chansa på att det blir billigare än 930 kr flaskan. Efter att jag beställt hittade jag även magnumflaskor som jag kunde använda bonuspoängen till från det första köpet. Fasen vad jag tjänat pengar ikväll...:rolleyes:


Själv kan jag betala extra för att slippa kartongerna. Kanske dags att starta kartongöverlåtartråden som vi snackade om...:)
Kul att så många nappade! Galet bra pris och hade varit än bättre om inte kursen var så kass.
 

Jos

Medlem

sunqan

Vinös
En liten shout out till alla törstande 08-jägare!

Bollinger GA 08 släpps idag hos Philipson i Danmark. Under 24h verkar de ha ha ett specialpris om 695DKK / flaska vid köp av en låda. Så om ni vill komma över GA08, skynda fynda!

Bollinger_LGA08.gif


https://www.philipsonwine.com/2008-bollinger-champagne-la-grande-annee/45611508

Efter 24h verkar priset stiga till 955DKK / flaska.
Det där är deras danska pris. För att kunna beställa med leverans till sverig3 mpste man logga in uneer sitt "svenskkonto" där är priserna i sek och inte alltid lika bra...
925 sek är väl ok.
Screenshot_20190325-222120_Chrome.jpg
 
Toppen