Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Champagne BYOB-minivertikal i Stockholm

Trådskapare
vintomas

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Jag är gärna med sön 23 feb, förutsatt att vi slutar i rimlig tid p.g.a. resa dagen efter. Av samma skäl kan vi tyvärr inte vara hos mig den här gången.
 
Trådskapare
vintomas

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Jag anmäler intresse om det finns plats och det är ok med aktuell GC från bolaget då jag inte har några Krug-flaskor hemma.
Det är väl den som upplåter hus och hem som får avgöra hur många deltagare det finns plats för och var ribban ligger. Själv tycker jag alltid att det är intressant att jämföra senaste release med flaskor med mognad.
 

Champagne99

Medlem
Kanske kan vi vara hemma hos mig i Rotebro om jag kan lösa familjelogistiken med tre små barn. Här finns plats för 8-10 st om vi skulle vilja det.
 

Crist(al)ian 77

50 Shades of Grape
Administratör
Kan jag ta med en 166? :blyg:
Aldrig fel med bra champagne!

Jag är gärna med!

Kul. Ser fram emot 06 på magnum.:D

Kanske kan vi vara hemma hos mig i Rotebro om jag kan lösa familjelogistiken med tre små barn. Här finns plats för 8-10 st om vi skulle vilja det.

Jag ska med ett tåg till Göteborg kl 21:31 så jag är gärna närmare civilisationen.;) Självklart kan jag dock anpassa mig för att dricka Krug om det behövs.

Ingen som är medlem på exempelvis Grappe så vi kan vara där?
 
  • Like
Reactions: Jos

Champagne99

Medlem
Aldrig fel med bra champagne!



Kul. Ser fram emot 06 på magnum.:D



Jag ska med ett tåg till Göteborg kl 21:31 så jag är gärna närmare civilisationen.;) Självklart kan jag dock anpassa mig för att dricka Krug om det behövs.

Ingen som är medlem på exempelvis Grappe så vi kan vara där?

Jag förstår. Flyttade nyligen från Vasastan och det här är verkligen inte mitt i smeten men å andra sidan bodde jag så litet då att vi inte ens hade fått plats ett helt gäng för provning. Om ingen annan kan vara värd och det fungerar att vara här så är det faktiskt inte mer än 36 minuter till Centralen med buss och tåg eller ca. 20-25 minuter med taxi. Allt är relativt. Dock måste det i.s.f. avslutas vid 17-18 senast skulle jag tro då barnen ska i säng vid 19.

Måste stämma av kalendern med min fru vilket görs ikväll. Någon annan som bor mer centralt som kan vara värd annars eller kanske hellre? Lägger ingen prestige i var vi är.
 
Toppen