Riktig drömlåda!Nu landade en låda De Saint-Gall Orpale (1998, 2002, 2004, 2008)
Kan bli en kul vertikal, måste bara haffa en 2012 från SB också.
Visa bifogad bild 34256
This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!
Riktig drömlåda!Nu landade en låda De Saint-Gall Orpale (1998, 2002, 2004, 2008)
Kan bli en kul vertikal, måste bara haffa en 2012 från SB också.
Visa bifogad bild 34256
Skulle man kunna haka på här? Jag är intresserad av 2-3 flaskor VV.
Ledsen beställning lagd på en låda magnumSkulle man kunna haka på här? Jag är intresserad av 2-3 flaskor VV.
Den här champagnen hade jag aldrig hört talas om förut men serverades på Air France lounge på JFK när jag passerade där häromdagen.Joseph Perrier Cuvée Royale Brut Magnum
35%PN, 30%PM, 35% CH
Dosage 7g/L
Deggad 2024
Visa bifogad bild 34057
Och?Den här champagnen hade jag aldrig hört talas om förut men serverades på Air France lounge på JFK när jag passerade där häromdagen.
De skickar direkt t Sverige. Fraktkostnaden är ganska hög men går inte ner jättemkt med fler flaskor har jag noterat… Billigare än Fanwine är min uppfattning, om än inte m mycket. Kanske värt ett mail t Olivier för att se om han vill skicka?Skulle man kunna haka på här? Jag är intresserad av 2-3 flaskor VV.
Drack första igår. Levererade långt över sitt pris!Den här champagnen hade jag aldrig hört talas om förut men serverades på Air France lounge på JFK när jag passerade där häromdagen.
Lite för hög dosage enligt min enkla smak.Och?
PN TX20 är väl redan outad?Ny PN XX serien Visa bifogad bild 34488eller något helt nytt?![]()
PN TX20Ny PN XX serien Visa bifogad bild 34488eller något helt nytt?![]()
Men det där var väl knappast nytt som sagt?
Besvarade bara min fråga.Men det där var väl knappast nytt som sagt?
![]()
Champagne - De senaste inköpen, diskussioner och tips
Nu landade en låda De Saint-Gall Orpale (1998, 2002, 2004, 2008) Kan bli en kul vertikal, måste bara haffa en 2012 från SB också. Riktig drömlåda!www.finewines.se