Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

Cristal 2008

Thirsty

Smygnykterist
Kanske det. Frågan är då, hade det sett likadant ut i Sverige om en flaska kostat nästan 2500?
Vet inte? Finns ju billigare att beställa och få hemkört, vilket torde påverka.

Jämförelse kanske man kan ta Selosse, mindre tryck på det som släpptes efter prishöjningen.
 

toblov

Medlem
Billigaste stället att köpa online är det för omkring 2300-2400kr eller har någon vetskap om ett bättre pris någonstans? Skulle nämligen vara intresserad av fylla på med ett par tre flaskor till i källaren.
 

vintomas

Numera lågaktiv bloggare
Märkligt nog står det att den kostar 2899 kr på översiktssidan när man söker på "Cristal" - https://www.vildmedvin.se/searchanise/result?q=cristal&page=2 - men man kommer till 1995 kr-sidan om man klickar på 2899 kr-flaskan. Om det har blivit fel är det säkert bäst att beställa först och fråga sedan, men var observant på vilket pris det blir vid utcheckning...
Vild med Vin brukar väl annars inte vara så billiga, annat än på vissa specialerbjudanden?
 

LarsW

Medlem
Märkligt nog står det att den kostar 2899 kr på översiktssidan när man söker på "Cristal" - https://www.vildmedvin.se/searchanise/result?q=cristal&page=2 - men man kommer till 1995 kr-sidan om man klickar på 2899 kr-flaskan. Om det har blivit fel är det säkert bäst att beställa först och fråga sedan, men var observant på vilket pris det blir vid utcheckning...
Vild med Vin brukar väl annars inte vara så billiga, annat än på vissa specialerbjudanden?
Såg samma fenomen på flera flaskor.
Har fått faktura på 1995/flaska när jag beställde så ska vara det som gäller.
 

Champagne99

Medlem
Jag hann också beställa. Fick precis mail från dem. Det var tyvärr för bra för att vara sant.

Hej,

Tack för din beställning.
Under helgen råkade vi tyvärr ut för problem på hemsidan där priserna synkroniserade fel och flertalet produkter felaktigt fick deras Danska pris istället för det korrekta Svenska priset som är högre på grund av valuta och Svensk alkoholskatt och andra avgifter som krävs för att köpa alkoholhaltig dryck till Sverige.

Vi har därför tvingats annullera din order och tagit bort beställningen.
Vi beklagar problemet som inträffat och situationen som uppstått.

Återkom gärna om något känns oklart.

Med vänliga hälsningar,
Daniel Larsson
VildMedVin.se
 

kimnyblom

Medlem
jag beställde iofs lite annat också så det kan ju vara så att jag får ordern delvis makulerad men har inte hört något än så hoppet lever.
 
Toppen