Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

De senaste vininköpen, diskussioner och tips

AdamST

Medlem
Gick ut med avsikt att byta in en flaska jag köpte häromveckan och istället ta ut en flaska Bollinger Grande Anne 2005. Så ville jag bara kika snabbt i den grymma vinkällaren på systemet (PK-huset har en vintage från 1996 inne nu, jag har glömt vad den hette i övrigt!) och då berättade hon som släppte in mig att de precis fått en leverans som jag kanske ville kika på. Kikade snabbt. Vem bryr sig om att hålla budget egentligen?
IMG_4046.JPG

IMG_4048.JPG

Jag är faktiskt chockad över att jag "vågade" köpa en så dyr champagne. Men vad fan, den ska sparas till examen och då kan man väl få unna sig ;)
 

Jerobaum

Medlem
Då var det inte bara jag som hämtade ut en beställning där idag. Jag hämtade ett par flaskor "Roosevelt" (Yalumba FDR1A 2012) och Philipp Kuhn Laumersheimer Kirschgarten Pinot Noir Großes Gewächs 2013.
:) jag bor i sumpan. blivit en hel del beställningar där
 

tobbe81

Medlem
Toppen