Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

De senaste vininköpen, diskussioner och tips

Mattias Schyberg

Administratör
Plockade upp lite Keller från SB för en stund sedan. Litervis!

image.jpeg

;)
 

ChristianB

DipWSET
Hämtade ut följande två skönheter idag, Selosse deg 20/12-16 från SB Mörby.
Jag tvivlar skarpt på att @ChristianB jobbar där han säger, har nu varit där 6 gånger utan att sett skymten av honom. Eller gömmer han sig bakom BiB-arna? Säkraste stället jag inte skulle gå till ;)

Visa bifogad bild 11690
Du valde ju min lediga dag. ;) Jag har dock sett dina beställningar ett par gånger... Av integritetsskäl så tänkte jag låta bli att jaga dig dock. :p
På fredag borde du ju titta in för att kika på småpartierna som släpps i alla fall!
 

thunberg

Flaskfantast
Administratör
På fredag borde du ju titta in för att kika på småpartierna som släpps i alla fall!
Det är ju MIN lediga dag! Har bokat lunchjulbord med min mor och brorsan, efter det blir det nog ett par stopp på några vinbarer. Så jag får rota runt bland resterna på lördag :oops:
 

Ekdahl

Medlem
Hämtat rejäl laddning på SB och posten idag. Blev inspirerad av provningspatrullens betyg på Henriot -06, så beställde ett 6-pack a £37 flaskan från Frankrike. Hade egentligen tänkt hoppa -06an och vänta på -08, men varför välja när man kan göra både och :). Fick också en Palmer -96 från webbsläppet. Någon som vet deg-datum?
521814B5-784D-48E9-89BE-2A50F470C053.jpeg
 

rs14

Medlem
Hämtat rejäl laddning på SB och posten idag. Blev inspirerad av provningspatrullens betyg på Henriot -06, så beställde ett 6-pack a £37 flaskan från Frankrike. Hade egentligen tänkt hoppa -06an och vänta på -08, men varför välja när man kan göra både och :). Fick också en Palmer -96 från webbsläppet. Någon som vet deg-datum?
Visa bifogad bild 11691

Fina inköp. Är också sugen på Henriot '06 - bra pris! Får man fråga vart du beställde dessa?
 
Toppen