Senaste nytt
finewines.se

This is a sample guest message. Register a free account today to become a member! Once signed in, you'll be able to participate on this site by adding your own topics and posts, as well as connect with other members through your own private inbox!

  • Som flera kanske har märkt är sig finewines.se inte sig likt rent utseendemässigt! En uppgradering av forumets mjukvara har genomförts och temat kommer successivt att uppdateras för att bättre matcha vår tidigare färgprofil! Eventuella buggar eller feedback tas tacksamt emot i den här forumtråden!

De senaste vininköpen, diskussioner och tips

jeps

Medlem
1 låda Caviste blev det här också..
Passade också på att beställa ett gäng Cigliuti Barbaresco Serraboella ’14 när plånboken väl var framme!
 

LeChat

Medlem
2D3D6691-A7A2-4539-9215-C611768D7580.jpeg

Hämtade några flaskor idag:
N.V. Billecart-Salmon Brut Rosé och N.V. Alfred Gratien Brut Rosé. Billecart provades som sista flaska på förra champagneprovningen men vill prova den här hemma också. Alfred har jag inte provat tidigare, verkar intressant men är nästan avskräckande billig.
2016 Camille Giroud Santenay är också ett nytt vin för mig men har hört gott om tidigare årgångar så jag slog till på ett 3-pack. Och ännu mer PN blev det med ett par flaskor 2015 Calera som jag tycker levererar trevlig vardagspinot.
 
Last edited:
M

Mouton

Börjar runda av mina samlingar på allvar nu, fullt spett året ut. Sen kanske vissa sporadiska köp. Har dock själv uppnåt en ålder, där jag inser att mina köp aldrig kommer uppnå njutbar ålder under min livstid. Nåja, denna veckas hämtning.
image.jpeg
 
Last edited by a moderator:
Toppen